Wishlist Lady's ianuarie

ianuarie 10, 2013

Suntem la început de an nou şi bineînţeles că nu se putea fără noi dorinţe. Unele dintre dorinţele mele sunt referitoare la produsele de machiaj şi îngrijire personală. Aşa că mi-am făcut şi eu o listă, iniţial cam lungă, dar după ce am cugetat mai bine, ca să nu cheltuiesc inutil, am mai tăiat ...  hmmm, iar am adăugat ... apoi iar am tăiat ...  uuuf, la final pe wishlistul lunii ianuarie au rămas următoarele produse :
  • IM1 -  Tratament pentru indepartarea cuticulelor [12ml] 
  • IM12 - Tratament pentru unghii Calcium Gel [12 ml]
  • EXP12 - Lac de unghii Impala Expert [12 ml]
  
IMP7 15 - Creion multifunctional 3 in 1 


Kimio200 - Burete de baie - Bicolor Radial



Pentru a achiziţiona produse de la Lady's înscrie-te AICI !

Voi ce produse aveți pe wishlist-ul lunii ianuarie ?

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...