HAUL LADY'S V

ianuarie 13, 2013

Iată că deja, spre marea mea bucurie, am bifat toate produsele din wishlist-ul lunii ianuarie şi o să vi le arat şi vouă în această postare.  În plus mi-am luat masca de păr Prestige şi şamponul cu alge marine deoarece ambele produse fac parte din rutina pentru îngrijirea părului meu.
 După cum se poate vedea mai sus, de la stânga spre dreapta,  am aşa :
  • IM12 - Tratament pentru unghii Calcium Gel [12 ml] 
  • Pr11 - Masca de par Prestige [500 ml]
  • Kimio36 - Decoratiuni unghii 
  • IM1 -  Tratament pentru indepartarea cuticulelor [12ml]   
  •  EXP12 - Lac de unghii Impala Expert [12 ml]
  • 13280 - Sampon Sea Level cu alge marine [300ml]
  • Kimio200 - Burete de baie - Bicolor Radial
Iar mai jos, deoarece am uitat să-l aşez la fotografia de grup, este creionul multifunctional 3 in 1 IMP7 15.

Pentru a achiziţiona produse de la Lady's este necesar să completezi formularul de AICI !
 
La care dintre acestea aţi dori să fac cu prioritate un review ?

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...