Tratament pentru îndepărtarea cuticulelor - IMPALA [Review]

ianuarie 21, 2013

Chiar dacă am încetat de ceva vreme să-mi tai cuticulele cu forfecuţa, este prima oară când apelez la îndepărtarea lor prin metoda chimică. Adică la un produs care conţine ingrediente active ce distrug keratina de la nivelul cuticulei. Este vorba despre - Tratamentul pentru îndepărtarea cuticulelor [12ml] de la Lady's.
Prin urmare fiind prima mea experienţă cu un astfel de produs, nu pot să fac vreo comparaţie, dar impresiile mele despre gelul tratament pentru îndepărtarea cuticulelor de la Lady's sunt foarte bune şi anume:
  • Modalitatea de aplicare este simplă şi eficientă datorită pensulei,
  • Consistenţa vâscoasă împiedică scurgerea, 
  • Timpul de acţionare este foarte scurt,
  • Este hidratant datorită uleiurilor de trandafir pe care le conţine.
Aşa arată unghiile mele înainte de-a începe procedura de îndepărtare a cuticulelor din jurul lor. Nu foarte rău, nu-i aşa ? :)



Mai jos am aplicat gelul tratament pentru îndepărtarea cuticulelor şi am aşteptat aproximativ un minut.

Apoi, cu un beţişor (pe care mi l-am făcut acasă cu ajutorul Andei) am împins uşor cuticulele către bază, efectuând şi mişcări stânga-dreapta pentru a elimina cât mai bine pielea moartă, dar cu mare atenţie pentru a nu răni unghia sau cuticula.

Pilirea cu o pilă de carton Revlon. Pila are o parte fină pentru a da luciu suprafeţei unghiei şi o parte puţin mai aspră, dar soft pentru lungimea unghiei.


Spăl ca să îndepărtez praful rezultat la pilire şi aplic tratamentul cu vitamina B5 de la Farmec pe care îl folosesc mereu şi despre care am numai cuvinte de laudă. Aştept căteva secunde bune ca să pătrundă bine în unghie.

Apoi aplic o cremă hidratantă pentru mâini pe care o masez bine pe unghii, după care le şterg bine  cu o dischetă uscată.
 


Aplic tratamentul pentru unghii Calcium Gel Impala de la Ladys pe care l-am achiziţionat recent şi despre care urmează să scriu mai multe într-o viitoare postare.

La final unghiile mele arată aşa şi pentru început eu zic că e binişor :)
Voi ce părere aveţi ?
Unde îl poţi găsi ?
Aici: www.ladys.ro 

Inscriere AICI ! 


Concluzia este că tratamentul pentru îndepărtarea cuticulelor Impala face o treabă excelentă, iar data viitoare vreau să dau dovadă de mai multă răbdare şi acurateţe acestei operaţiuni de îndepărtare a cuticulelor.

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...