Oja săptămânii - roşul corai IMPALA EXPERT [12 ml]

ianuarie 28, 2013

Bună tuturor !

Săptămâna ce tocmai a început doresc să am pe unghii o culoare deosebită şi anume roşul corai.  Am achiziţionat recent de la Ladys oja EXP12 şi o ador din mai multe motive.
  • este o culoare deosebit de plăcută şi încă se află în tendinţe,
  • se întinde cu uşurinţă,
  • se aplică uniform, iar efectul maxim se obţine din 2 straturi,
  • este rezistentă (de când am cumpărat-o este a doua oară când o am pe unghii şi prima dată a rezistat cam 4-5 zile, cei drept depinde mult şi de treburile casnice efectuate),
  • are luciu, dar m-am obisnuit să aplic întotdeuna un top coat deoarece dă un plus de strălucire, dar şi de rezistenţă ojei.
Se poate observa că de data aceasta am obţinut rezultate mult mai bune la îndepărtarea cuticulelor cu soluţia despre care am scris AICI. Încep să mă specializez...hahahaaa!






Voi ce ojă superbă purtaţi pe unghii azi ?

Unde o poţi găsi ?
Aici: www.ladys.ro 
 
Inscriere AICI ! 

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...