Manichiura de weekend cu abţibilduri 3D

noiembrie 19, 2012

Iată cu ce mi-am înfrumuseţat eu unghiile !







      
Cum am realizat asta ? Este foarte simplu şi cred că toată lumea ştie, dar mai spun şi eu :)

Am aplicat în două straturi un base coat, mai exact Brooklin BRKfrench4.

Am lăsat 1-2 minute să se usuce oja, apoi am luat cu grijă, pe rând, câte un abţibild şi l-am aplicat pe unghie. Ca să desprindeţi abţibildul uşor de pe folie, introduceţi un vârf de ac sub el, apoi îl apucaţi cu o pensetă (se poate şi fără, numai cu acul) şi se desprinde foarte uşor.

La final am aplicat un luciu de sigiliu transparent care, pe lângă strălucire, fixează abţibildul şi
oferă rezistenţă manichiurii. 

În imaginile de mai sus se vede prima mea manichiură de acest fel. M-a ţinut o săptămână. Ar fi rezistat încă, atât oja cât şi abţibildurile care sunt de foarte bună calitate, chiar mi-a părut rău să le dau jos, dar trebuia să-mi îngrijesc cuticulele pentru că ... noah, trebuia! :)
Ieri, duminică ziua mea de manichiureală, am realizat acelaşi lucru, doar am aşezat un pic altfel abţibildurile. Încerc să revin cu imagini proaspete cât mai curând 

Eu sunt foarte încântată să port o astfel de manichiură. O găsesc rafinată, de bun gust, foarte uşor de realizat acasă şi nu este costisitoare deloc.   

Ţie îţi plac decoraţiunile 3D pentru unghii ? 
Dacă da, le poţi achiziţiona în diverse modele de  AICI  după ce completezi formularul de înscriere. 

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...