Balsam-tratament pentru păr vopsit şi tern [150 ml]

noiembrie 15, 2012

Mi-am achiziţionat această loţiune balsam fiind în căutarea unui produs care  să hidrateze şi să redea vitalitate vărfurilor părului. Eu, aşa cum am mai spus, folosesc masca de păr Prestige, care îmi este de mare folos la limpezire. Descurcă foarte bine părul, dar rămâne problema vârfurilor uscate şi lipsite de vitalitate şi strălucire. Veşnica problemă a părului vopsit blond.

Ce spune producătorul

2 în 1 PRODUS INOVATOR DE LA VICTORIA Formulă specială cu unt de mango, provitamina B5, microcristale și filtru UV ce protejează intens culoarea părului, lăsându-l mătăsos, strălucitor și ușor de pieptănat.



Este un tratament special fără clătire.  Produsul este indicat pentru părul vopsit, decolorat şi tratat termic.

UTILIZARE: 
Agitaţi bine înainte de utilizare, și pulverizaţi pe toată lungimea părului curat şi uscat sau umed.
Întindeţi uniform tratamentul cu ajutorul unui pieptene.
Nu necesită clătire! Coafaţi părul în modul dorit.


Ce spun eu după 4-5 utilizări


  • Îmi place că are pompiţă, iar aplicarea se face foarte simplu şi uniform pe suprafaţa de păr dorită (în cazul meu pe vârfuri).
  • La prima aplicare pe părul ud, imediat după spălare mi-am simţit părul exact cum spune producătorul: mătăsos, strălucitor şi uşor de pieptănat (nu că n-ar fi fost deja descurcat de masca Prestige). 
  • Balsamul-tratament pentru păr vopsit şi tern este un produs bun, chiar foarte bun pentru descurcarea părului.
  •  Are un miros floral plăcut.
  • Nu mi-am făcut încă o părere despre protejarea culorii, dar posibil să facă şi asta. Conţine  ingredientul benzyl salicylate care este un absorbant de raze ultraviolete. Desigur, pe lângă razele soarelui sunt şi alţi factori care afectează nuanţa părului (vântul, ploaia, placa ceramică, uscătorul).
  • Consider că ajută şi la protejarea firului de păr tratat termic deoarece conţine silicon. Acesta acţionează ca o barieră împotriva căldurii excesive atunci când utilizăm uscătorul, placa ceramică, ş.a.
În concluzie balsamul-tratament pentru păr vopsit şi tern îl consider un produs bun datorită ingredientelor bune pe care le are (emolienţi, antioxidanţi, silicon, provitamina B5), iar dacă n-ar conţine ultimele patru  ingrediente ar fi şi mai bun. Acestea au doar rol de acoperire a mirosului şi nimic mai mult .  
Din păcate produsul nu este tocmai ceea ce caut eu pentru vârfurile mele. Eu am nevoie de ceva hidratant şi vitalizant cu efect imediat, chiar de la prima aplicare.
Dar oare există aşa ceva ?
 

INGREDIENTE:

AQUA - deci nimic de spus,
CYCLOPENTASILOXANE - emolient, agent de alunecare (silicon), 
PHENYL PROPYL DIMETHYL SILOXY SILICATE - emolient, agent de alunecare (silicon), 

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...