După 2 ani de Lady's

noiembrie 12, 2012

M-am gândit să fac un scurt bilanţ după 2 ani de Lady's. In această perioadă n-a trecut o zi fără să mă implic în afacerea Lady's, desigur atât cât am putut, 1-2 ore/zi, având în vedere că am şi un job de 8 ore, familie, copii ... dar efortul meu, care defapt n-a fost un efort în adevăratul sens al cuvântului, nu a fost în zadar pentru că rezultatele n-au încetat să apară zi de zi.

În prezent am ajuns la 273 de afiliaţi  numai pe nivelul 1, plus afiliaţii de pe nivelele 2,3,4 si 5 (pe care nu i-am numărat niciodată) care au fost aduşi de cei ce au luat în serios afacerea şi la rândul lor au obţinut rezultate frumoase.

Pe această cale ţin să le mulţumesc şi să-i felicit pe toţi colaboratorii mei, să le doresc în continuare putere de muncă şi perseverenţă.

Despre produse ce să mai spun ? Aşa cum deja aţi observat, Lady's oferă o gamă foarte diversificată de produse cosmetice, produse de îngrijire şi igienă personală  la  preţuri  extrem de accesibile. Noutăţile apar frecvent.

Produsele încercate de mine şi familia mea şi pe care le recomand cu toată încrederea sunt multe şi am scris despre unele aici pe blog.
In concluzie, Lady's este cea mai uşoară afacere online. Recomanzi afacerea, îţi dezvolţi o reţea de consumatori şi la rândul tău consumi produse de calitate, la preţuri accesibile, iar după  ce obţii comisioane, produsele le iei gratis şi iţi mai rămân şi bani.

Mai jos sunt două print screen-uri în care se pot vedea rulajele afiliaţilor mei, dar din motive de confidenţialitate am şters numele lor de familie.  








Deci, cu Ladys nu pierzi absolut nimic!
Ai doar de câştigat !  
Dacă doreşti să intri în Clubul meu de Shopping trebuie să te înscrii AICI, iar eu te voi ajuta să-ţi dezvolţi afacerea.

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...