Brăţara Alberta placată cu argint

noiembrie 14, 2012

Brăţara Alberta este un accesoriu deosebit care încântă simţurile în materie de fashion.  
De ce mi-am ales-o ?
În primul rând pentru că este un model pe gustul meu, iar în al doilea rând pentru că este placată cu argint ceea ce îi oferă protecţie şi rezistenţă la factorii din mediul exterior (zgârieturi, umezeală, transpiraţie, corodare, lovituri). Îmi amintesc că am citit cândva pe site-ul Ladys, că nu comercializează bijuterii care conţin nichel. Deci, dacă e aşa,  nu provoacă alergii pielii.
Brăţara Alberta este reglabilă şi are o lăţime de 3 cm. Este lată şi simplă, dar în acelaşi timp finuţă şi feminină.
Mi-a plăcut chiar de prima dată când am văzut-o pe site, dar când m-am aflat cu ea pe mâna am adorat-o.
O am cam de-o lună de zile şi o port zi de zi la serviciu. Până acum s-a păstrat foarte bine.  Nu are absolut nicio urmă de purtare şi nici luciul nu şi l-a pierdut. Sper să fie aşa cât mai mult timp.
Acestea sunt câteva imagini cu brăţara mea.
O poţi găsi AICI  .
Vouă ce bijuterii vă plac ? 



You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...