Bonus luna martie

aprilie 03, 2012

    Am început luna martie cu un bonus de 332,11 puncte, iar în perioada 1-31 martie am adunat din clubul meu de shopping încă 207,58 puncte, deci luna martie se putea încheia cu un bonus total de 539,69 puncte. Dar pentru că am multe prietene şi cunoştinţe care adoră produsele Lady's, am utilizat din ele 451,98 puncte pentru cumpărături (mentionez ca 1 punct = 1 leu). Aşa că am rămas cu 73,21 puncte care se vor reporta în luna următoare.
     Fima nu-ţi impune targeturi.
Doar o dată la trei luni trebuie să faci cumpărături personale de minim 100 lei şi să recomanzi afacerea mai departe. Dacă ne gândim bine, sunt 33,33 lei pe lună, bani pe care oricum îi dăm în magazine pe produse de îngrijire personală sau cosmetice, iar aici le obţinem mai ieftin. Dacă nu doreşti să scazi bonusul din valoarea cumpărăturilor tale, atunci acesta îţi rămane în cont până când doreşti să-l utilizezi. 
      O altă modalitate de utilizare a bonusului este viramentul bancar atunci când acesta depăşeşte 100 lei. În acest caz trebuie să fii PFA sau SRL, să inchei un contract cu firma şi să-ţi asumi toate responsabilităţile fiscale.
       Pentru înscriere accesează www.LADYS.ro


You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...