Tratament unghii Nail Growth vitamin E [5,5 ml]

martie 26, 2012

Multe dintre noi avem o problemă cu unghiile care se rup repede sau se exfoliază.


Multe sunt şi tratamentele. De la cele naturiste până la cele cosmetice.

 Din experienţa personală,
consider că în primul rând, înainte de-a aplica pe unghii orice produs miraculos de întărire,
trebuie să ne gândim la întărirea ei într-un mod natural.
Adică printr-o alimentaţie corectă.

În principiu unghia este formată din keratină (proteină), calciu, fier, grăsimi şi apă.
Nu voi detalia aici niciunul dintre aceste constituiente ale unghiei deoarece cu un search pe google aflăm tot ce vrem să ştim.

Aaaa ! Să nu uit de vitaminizare !
Pe mine mă ajută enorm suplimentele de multivitamine şi minerale,
în special cele care conţin substanţe vitale pentru păr şi unghii.

Nu în ultimul rând, atât ca remediu dar şi pentru un aspect îngrijit, apelez la oja cu tratament.

Acum folosesc  întăritorul pentru unghii Nail Growth îmbogăţit cu vitamina E şi cu calciu.

Pentru manichiura french de mai sus am procedat aşa:
-am aplicat un strat de întăritor pentru unghii Nail Growth îmbogăţit cu vitamina E şi cu calciu,
-am trasat în două straturi dunga albă (cu mâna liberă deoarece imi pare prea complicat să aplic benzi speciale),
-am aplicat o dungă discretă de sclipici argintiu,
-ultimul strat, cel de acoperire, a fost cu acelaşi întăritor.

Iar atunci când vreau să-mi colorez unghiile, stratul de bază este neaparat o ojă cu tratament/întăritor abia apoi oja colorată.

Unde îl poţi găsi ?
Aici: www.ladys.ro 
Inscriere AICI ! 

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...