Unt de corp cu lămâie şi cocos [250ml]

martie 15, 2012

Când vine vorba de îngrijirea pielii, la fel de importantă ca hidratarea feţei este şi hidratarea corpului,  în mod special a picioarelor. Cu atât mai mult în sezonul rece când, oricât ne-am îmbrăca de bine, pielea ne este afectată de frig, dar şi de pantalonii sau colanţii purtaţi. 
Efectele frigului se fac vizibile imediat - pielea este lipsită de strălucire şi se descuamează. Ce-i de făcut ? Soluţia este să folosim o cremă de corp foarte grasă.
Ultima mea achiziţie la acest capitol este untul de corp cu lămâie şi cocos de la Lady's. 
Eu ador mirosul de cocos.
De nerăbdătoare ce eram,  imediat ce am desfăcut coletul, primul produs pe care am pus mâna a fost cutia cu unt de corp cu lămâie şi cocos. Da ! Miroase delicios ! Îţi vine să-l pui pe pâine :) Bineînţeles că nu pe pâine l-am pus ci pe picioare şi s-a absorbit repede în piele.
Producătorul îl descrie astfel:
  • Hrănește intensiv pielea uscată redându-i supleţea și catifelarea
  • Realizat pe bază de ingrediente naturale nutritive și revitalizante
Impresiile mele sunt:
Chiar la prima utilizare am rămas plăcut impresionată de ceea ce am simţit. O piele hidratată, hrănită, catifelată, foarte plăcut mirositoare şi fără senzaţia de gras. Textura untului este moale, catifelată şi uşor de întins.
Îmi amintesc că într-o zi, la serviciu, colega mea a venit cam pe la ora 11 şi prima ei remarcă, intrând în birou, a fost "ce miros plăcut e aici !". Era untul meu de corp cu lămâie şi cocos cu care mă cremălisem acasă la ora 7 dimineaţa. Am fost de-a dreptul uimită pentru că nu mă asteptam să-i persiste mirosul.
În concluzie, experienţa mea cu untul de corp cu lămâie şi cocos a fost una plăcută şi prin urmare ţi-l recomand cu mare drag. Poate o să-l adori şi tu :)
Unde îl poţi găsi ?
Aici: www.ladys.ro  
Inscriere AICI ! 

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...