Fără parabeni cu şamponul şi masca pentru păr HERBAL TIME

ianuarie 18, 2012

       Având în vedere că sunt foarte receptivă la noutăţi, în special la cele care bănuiesc că mi s-ar potrivi, am cutezat să achiziţionez produsele de mai jos: 
1.Şampon Herbal Time - 250 ml
Ce promite el ?
Nu conţine parabeni.
Cu 3 uleiuri esenţiale şi extracte naturale din 7 plante.
Curăţă părul într-un mod delicat îmbunătăţind structura acestuia.
Ideal pentru toate tipurile de păr  şi pentru uz zilnic.
Părerea mea după testare
Chiar dacă acest şampon nu este unul special pentru păr vopsit, aşa cum am eu nevoie, m-a atras deoarece este pe bază de uleiuri esenţiale şi plante, dar mai ales pentru că este parabens free.
Trebuie să recunosc că e prima dată când folosesc un şampon fără parabeni, cu toate că am citit mereu despre ei şi ştiam că sunt nocivi pentru organism. Aceştia sunt nişte conservanţi folosiţi în industria cosmetică şi nu numai. Nu intru în amănunte deoarece cu un simplu search pe google se poate afla totul.
Şamponul Herbal Time are un miros plăcut de verdeaţă, este incolor şi are o textură uşoară. 
Partea foarte bună este că au trecut deja trei zile de la spălare şi îmi simt scalpul foarte relaxat  în sensul că nu am acele mâncărimi pe care le aveam, indiferent ce şampon foloseam şi de voie de nevoie trebuia să mă spăl după numai două zile.  Înclin să cred că acel disconfort îl aveam până acum de la parabenii din şampon sau balsam.
2.Mască de păr reparatoare Herbal Time - 200 ml
Ce promite masca ?
Nu conţine parabeni.
Cu extracte naturale din urzică şi ulei de argan.
Formulă specială ce repară firul de păr uscat şi deteriorat, hidratându-l în acelaşi timp.
Părerea mea, după prima utilizare cu mare dărnicie ce-i drept, vis-a-vis de strălucire şi de puterea de descurcare a firelor de păr, este că nici nu se compară cu masca de păr Prestige. Cea din urmă are rezultate net superioare şi nici nu trebuie să pun din belşug, dar având în vedere că masca Herbal Time este parabens  free şi chiar am simţit o îmbunătăţire, o prefer pe aceasta.
Sunt foarte curioasă cum se va comporta gama Herbal Time la următoarele spălări. Promit să revin cu noi informaţii.

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...