Fii deşteaptă! Inveşteşte în propria afacere!

ianuarie 16, 2012

       M-am gândit că ar fi bine să revin cu recomandarea "Fii deşteaptă! Inveşteşte în propria afacere!" dar şi cu
dovezi că se pot câstiga bani cu Lady's fără să fie nevoie de vânzări enorme de produse. Este suficient să recomandaţi afacerea şi produsele, să înscrieţi noi afiliaţi şi o dată la trei luni să faceţi cumpărături personale în valoare de minim 100 lei, fapt care vă dă dreptul să intraţi în posesia comisioanelor generate de echipa formată. Făcând un mic calcul matematic observăm că este o sumă de 33,3 lei/lună, sumă pe care o cheltuim oricum pe produse cosmetice şi pe produse de îngrijire personală. 
       Mai jos am postat prima mea listă de cumpărături din acest an, de unde se poate observa că valoarea comenzii s-a achitat cu bonus. Astfel, produsele achiziţionate mi-au revenit gratis. În plus şi de data asta am avut bucuria să fac nişte bani de buzunar achiziţionând, pe lângă produsele necesare mie şi familiei mele, câteva produse pentru o prietenă şi pentru cumnatul meu.


You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...