French manicure

ianuarie 20, 2012

     Manichiura french este preferata mea dintotdeuna. Manichiura franţuzească oferă unghiilor un aspect curat, bine îngrijitnu este bătătoare la ochi şi merge la orice ţinută vestimentară.
         De data asta am realizat-o puţin diferit şi am folosit :
  • ojă albă de la  Farmec,
  • hardener transparent de la Ladys, mai exact Catherine Arley atât ca top coat cât şi ca over coat. 
         Oja Farmec m-a surprins într-un mod foarte plăcut. Se aplică uşor şi uniform şi este rezistentă. Intenţionez pe viitor să-mi iau şi alte oje ale acestui brand românesc.
       Întăritorul pentru unghii Catherine Arley îl  folosesc de multă vreme şi deasemenea sunt mulţumită de el. Este recomandat pentru unghiile casante sau deteriorate. 
         Poate nu-i o noutate pentru voi, dar hai să vă spun ce fac eu pentru a prelungi durata de viaţă a manichiurii franţuzeşti şi pentru a evoca prospeţime cât mai multe zile. În fiecare seară aplic un nou strat de over coat peste manichiura deja existentă. Pot să repet această procedură timp de trei, patru zile, ori atâta vreme cât manichiura nu s-a cojit. Dar dacă s-a întamplat aşa ceva, atunci cu siguranţă, trebuie dată jos şi făcută una nouă.    
           Voi ce manichiură preferaţi ?

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...