[REVIEW] Cremă uşoară pentru matifiere şi hidratare AA VEGAN MATT [40 ml]

decembrie 29, 2018

Bine v-am regasit, dragile mele

Toate bune si frumoase la voi ? Cred ca da ... :) Eu n-am scris de foarte, foarte multa vreme ... insa ah, ce dor mi-a fost sa revin ... Prioritatile mele au fost cu totul altele, dar n-am abandonat niciun moment mica mea afacere de marketing afiliat online si interesul pentru produsele Lady's. Cu atat mai mult cu cat, in cursul anului care tocmai se incheie, in portofoliul Lady's au ajuns numeroase  produse cosmetice de foarte buna calitate, ceea ce m-a bucurat nespus de mult la fiecare noua aparitie si m-a facut nerabdatoare sa achizitionez si sa testez. Am mai spus ca ma simt bine in pielea mea, dar si eu, ca multe alte femei, doresc sa-mi mentin prospetimea tenului pentru o perioada cat mai indelungata de timp. In acest sens apelez la produse cosmetice de ingrijire adecvate tipului meu de ten, adica mixt.
Recomandarea mea de astazi este crema usoara pentru matifiere si hidratare AA VEGAN MATT.

Descriere oficiala
AA VEGAN reprezinta alegerea constienta a ingrijirii fara ingrediente de origine animala. Noi credem ca ideea de vegan este solutia perfecta pentru pielea ta!
Substantele active reduc productia excesiva de sebum, matifiaza tenul si asigura hidratarea optima in timpul zilei. Textura ultra-usoara a cremei se absoarbe fara a lasa un strat uleios pe piele.

Extractul de Lucrecy, bogat in izoflavone si antioxidanti netezeste pielea, ilumineaza usor si calmeaza roseata existenta. Vitamina E pastreaza apa in epiderma, oferind astfel protectie impotriva deshidratarii. Complexul Matt Pro absoarbe excesul de sebum reducand stralucirea pielii si asigurandu-i prospetimea. Alantoina si provitamina B5 hidrateaza, ofera elasticitate, sustin procesele de regenerare.
Utilizare: Aplicati pe fața curata, pe gat si pe decolteu in ​​fiecare dimineata si seara (evitand zona ochilor). Pentru cele mai bune rezultate utilizati in mod regulat.
Nu conţine aditivi de culoare.
Fără parabeni.
Fără parfum.
PH neutru.
Se recomanda in special pentru pielea sensibila, predispusa la iritatii si reactii alergice.
Produs dermato cosmetic dezvoltat de medici dermatologi si alergologi.

Pret: 29,99 lei
Termen de valabilitate: 6 luni de la deschidere
Producator: OCEANIC SA, Polonia


Parerea mea
Crema matifianta o aplic zilnic dimineata pe zona T, barbie si pe pleoape, adica pe zonele care peste zi ar putea deveni uleioase si cu aspect inestetic.

Imi place aceasta crema deoarece:
- se absoarbe usor si repede in piele,
- matifiaza foarte bine,
- contine ingrediente benefice pentru piele,
- nu contine ingrediente care pot provoca iritati,
- este un produs vegan,
- crema se afla intr-un tub ceea ce o face usor de utilizat si dozat,
- un bun raport intre calitate si pret,
- si nu in ultimul rand conteaza aspectul comercial, astfel tubul de crema vine ambalat intr-o cutie cartonata trasa in tipla.

I-am cautat minusuri si sincer nu i-am gasit ... :)
In concluzie, imi place foarte mult crema usoara pentru matifiere si hidratare AA VEGAN MATT si cu siguranta o voi achizitiona din nou.


Unde poti gasi produsul ?
Aici: www.ladys.ro  
Inscriere: AICI ! 








 Declaratia producatorului cu privire la testarea pe animale este formulata in felul urmator: "Nu folosim ingrediente de origine animala in linia AA Vegana. In plus, suferinta animalelor a fost exclusa pe parcursul intregului proces de dezvoltare a produselor cosmetice. De aceea, produsele noastre au fost certificate de Fundatia International Animal Movement - Viva!"






INGREDIENTE:
Aqua, Dicaprylyl Carbonate, Hydrogenated Polydecene, Propylene Glycol, Pentylene Glycol, Di-c12-13 Alkyl Malate, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Isohexadecane, Glycerin, Panthenol, Allantoin, Nylon-12,  Azelaic Acid, Glyyirrhiza Glabra Extract, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copoliymer, Caprylyl Methicone, Tocopheryl Acetate,  Disodium Phosphate, Tocopherol, Butylene Glycol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.

Am marcat cu :
- verde
ingredientele care sunt benefice pentru piele, nu prezintă niciun risc şi ar trebui să le căutăm pe etichetele produselor, 

- albastru ingredientele care sunt bune şi absolut necesare pentru eficacitatea produsului respectiv.


Precizez că acest articol conține exclusiv propria mea părere despre un produs achiziţionat de mine şi rămâne la alegerea fiecăruia să-şi aleagă produsele potrivite, indiferent de recomandările din acest articol.

  *** FACEBOOK *** INSTAGRAM ***

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...