Mascara Lash Absolut [8ml] - IMPALA [Review]

mai 07, 2013

Bine v-am regăsit dragele mele,
Sper că aţi avut şi voi sărbători cu pace şi bucurie în suflet. 

Astăzi vreau să scriu despre cel mai bun rimel pe care l-am avut până acum de la Lady's - Mascara Lash Absolute. Întotdeauna mi-am dorit un rimel care să ofere genelor atât alungire, cât şi volum. Mascara Lash Absolute promite aşa ceva şi mai zice că are şi o perie specială (special brush). Aşa că imediat ce l-am observat în catalog mi-a captat atenţia  şi acum iată-mă cu drăguţul de el pe la ochi ... hihihi!
Il am de vreo lună de zile şi de-atunci mă rimelez zilnic cu el, iar impresiile mele sunt cu totul favorabile acestuia, deoarece:
- are o perie interesantă, mai altfel decât eram obişnuită (nu sunt sigură, dar e posibil să fie din silicon, aştept un răspuns de la Ladys;  UPDATE at 09.05.2013 - peria este într-adevăr din silicon), cauciucată şi flexibilă ce separă şi defineşte bine genele, chiar şi firicele din partea exterioară,
- oferă culoare intensă şi consistenţă bogată,
- pot să obţin cu el alungirea genelor, dar şi un volum dramatic dacă aplic mai mult de două straturi, însă mie îmi place machiajul natural :)
-nu se fărâmiţează, nu curge şi rezistă bine pe parcursul zilei,
-îmi place la el până şi faptul că după o lună, de când îl am şi-l port în borseta port-fard, arată ca nou, inscripţionările de pe ambalaj nu sunt şterse absolut deloc, cum se întâmplă la multe alte ambalaje,
-se demachiază uşor, cel puţin cu loţiunea micelară de la Bioderma Sensibio H2O . Loţiunea asta este extraordinară pentru tenul meu sensibil şi mixt! Îşi merită toţi banii! Pe lângă faptul că-şi face bine treaba, mai ţine şi mult timp. Cam de pe la mijlocul lunii ianuarie, o folosesc zilnic dimineaţa şi seara şi mi s-a epuizat un flacon de 500 ml abia acum 2-3 zile. Deci trei luni şi jumătate! E ceva nu ? Nu o să-i fac vreo prezentare loţiunii Sensibio H2O, pe blogul meu, deoarece au scris alţii deja şi cu o simplă căutare pe google se pot citi multe impresii favorabile. 
Dar să revin la tema articolului de astăzi şi să vă arat câteva imagini drăguţe :)


Image update


Eu găsesc acest rimel  ca fiind minunat şi spun sincer că nu-i găsesc vreun cusur.
 
Tu ce zici ? Te-ar tenta ? Sau poate aţi făcut deja cunoştinţă :)
 

Unde îl poţi găsi ?
Aici: www.ladys.ro 

Inscriere AICI ! 



You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...