[REVIEW] Fond de ten pudrat SILKY SKIN

aprilie 18, 2017

Bun gasit ! 


La capitolul make-up m-am laudat mereu cu fondul de ten pe baza de apa Impala si o faceam pe buna dreptate deoarece produsul are multe plusuri, asa cum am descris intr-un review anterior. Cu toate astea mi-ar fi placut sa matifieze mai mult.

Produsul despre care povestesc astazi este un Fond de ten pudrat Silky Skin Cream to Powder by Impala si l-am achizitionat prin Ladys.roAcum am ales sa testez un fond de ten special conceput pentru tenul cu exces de sebum, iar nuanta aleasa de mine este 11IMP3.

Descrierea oficiala este urmatoarea:
Tenul gras poate prezenta anumite probleme la machiaj, generate în special de excesul de sebum care poate altera textura fondului de ten.
Alege formula Silky Skin Cream to Powder care se transformă într-o textură pudrată la contactul cu tenul.
Ediție specială. Fabricat in Germania.

Ce spun eu despre fondul de ten Silky Skin Cream to Powder by Impala.

Ambalaj

  • cantitatea de 30 g se afla intr-un recipient de sticla sigilat cu o foita de protectie
Consistenta

  • are o textura cremoasa si densa
  • nu are miros si nu este lipicios
Aplicare, acoperire si finish
  • iau produsul din borcanel fie cu o pensula speciala, fie cu un burete cosmetic si-l aplic pe fata din loc in loc, apoi il intind cu varful degetelor
  • puterea de acoperire este medie
  • ascunde porii, dar nu este comedogenic
  • nu este necesara aplicarea unei pudre
  • la final se obtine un finisaj mat, pudrat si se pot observa o buna acoperire a zonelor cu tenta rosiatica, o culoare uniforma si un ten mai luminos
Rezistenta
  • produsul nu este rezistent la transfer
  • se mentine cateva ore bune si nu se strange in liniile fine
  • consider ca poate fi folosit cu succes ca si baza de machiaj
  • deocamdata am avut ocazia sa-l folosesc doar in sezonul rece; pe timp de vara urmeaza sa-mi fac o parere

In concluzie, pentru moment, fondul de ten Silky Skin Cream to Powder by Impala este fondul meu de ten preferat.    
Mi-ar fi placut sa aibe SPF, dar nu-i nici un necaz deoarece crema de zi pentru fata are unul satisfacator. :)

Daca nu ati incercat deja acest fond de ten, si sunteti tentate, o puteti face cu reduceri cuprinse intre 5% si 42%  in functie de valoarea comenzii AICI !


Cu mult drag,


Claudia
 
***  FACEBOOK  *** INSTAGRAM ***

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...