[Review] Ruj lichid mat rezistent la transfer MADEMOISELLE DAY'N'NIGHT MATT

februarie 22, 2017


Bine v-am regasit !


Lady's a venit cu aceasta gama de rujuri undeva prin vara anului 2016. De-atunci mi-a tot facut cu ochiul, ba din catalog, ba din review-urile fetelor, dar abia acum am ajuns sa fac cunostinta cu acest Ruj lichid mat rezistent la transfer MADEMOISELLE DAY'N'NIGHT MATT. 
Pe site produsul este prezentat astfel: Ruj de buze mat, textură lichidă, rezistent la transfer și foarte hidratant!
Dintre cele 10 nuante, cate are intreaga gama, eu mi-am ales 01 si 04. Prima nuanta este un rose foarte placut, iar cealalta un nude. Ambele foarte pigmentate. Alegerea mea este una bine inspirata deoarece amandoua culorile mi se potrivesc. 


Aspectul este mat, textura lichida si este foarte rezistent la transfer. Am avut placuta surpriza sa constat ca-mi pot servi cafeluta la birou fara sa las urme de ruj pe ceasca. Deasemenea, nu este necesara reaplicarea dupa servirea unei gustari  si chiar daca culoarea se estompeaza, aspectul ramane unul placut timp indelungat, chiar pana seara cand ajung acasa. Rujul nu se aduna pe margini sau prin colturi, iar despre dinti patati cu ruj nici nu poate fi vorba. 


Se aplica foarte usor cu ajutorul unui aplicator special care are capatul usor inclinat. 


La prima aplicare am avut impresia ca usuca buzele, dar cred ca avusesem eu o problema de hidratare in ziua respectiva pentru ca de atunci nu am mai avut acea senzatie. Nu are miros sau gust si nu este lipicios. 
Dupa aplicare asteptati cateva secunde sa se usuce.


Se indeparteaza folosind o discheta imbibata cu un demachiant foarte bun, de preferat unul bifazic. Eu in prezent folosesc apa micelara Nivea si se curata perfect


In concluzie imi place experienta mea cu acest Ruj lichid mat rezistent la transfer MADEMOISELLE DAY'N'NIGHT MATT si consider ca merita incercat. 

Daca nu l-ati incercat deja, si sunteti tentate, o puteti face cu reduceri cuprinse intre 5% si 42%  in functie de valoarea comenzii AICI !


Cu mult drag,

Claudia
 
***  FACEBOOK  *** INSTAGRAM ***



You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...