Azi e ziua mea !

februarie 05, 2014

Ziua de 5 februarie este o zi minunata pentru mine in fiecare an deoarece este ziua mea de nastere. Chiar daca am o frumoasa varsta care incepe cu cifra patru si chiar daca an dupa an, odata cu fiecare aniversare, inaintez in varsta, proces absolut normal si natural pana la urma pentru fiecare dintre noi, nu am motive de ingrijorare atata timp cat sunt sanatoasa, ma simt bine in pielea mea si sunt inconjurata de oamenii dragi din viata mea: sotul, baietii nostri minunati, parintii, fratele, cumnatica, nepoti, colegi si nu in ultimul rand voi, prietenele si cititoarele mele dragi din blogosfera. 
Tot ce-mi doresc de ziua mea este sa fiu fericita, cu zambetul pe buze, sa primesc si sa ofer bucurii. Am primit inca de ieri o multime de daruri si sunt sigura ca azi voi primi si altele, am primit o multime de urari, de ganduri bune si frumoase, iar eu va multumesc din suflet tuturor si va imbratisez cu drag! 

Pentru postarea de azi am ales sa-mi cante cei de la Directia 5, a caror muzica si versuri sunt pe sufletul meu si va invit sa va bucurati alaturi de mine ! 

Pupici cu drag, 
Claudia


You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...