O idee de afacere online: sistemul de afiliere Lady's

iulie 09, 2012

Nu există absolut niciun risc ca să începi o colaborare cu firma de cosmetice Ladys.
Eu mi-am facut cont la acest magazin de cosmetice, accesorii şi parfumuri şi cumpăr tot ce-mi trebuie cu discount de până la 42%. În plus mi-au făcut magazinul meu personal şi primesc 10% de la toate produsele cumpărate prin pagina mea; pot dubla această sumă cu bonusul de la nivelele urmatoare.

Defapt, am magazinul meu de cosmetice şi accesorii, ei livrează comenzile de produse şi eu primesc garantat 10% din toate cumpărăturile.
Sunt 5 motive pentru care câştigi din colaborarea cu Lady’s:
  •  42% discount faţă de preţurile de catalog
  •  20% comision pentru recomandări
  •  livrare gratuită prin curier rapid în peste 2100 de localităţi
  •  peste 800 de produse de calitate la preţuri accesibile 
  •  catalog nou la fiecare 45 de zile, cu multe noutăţi
Câştigi un venit suplimentar foarte bun şi ai program flexibil. Lucrezi cât vrei şi când vrei tu, fără nicio condiţie. 
Încearcă! Nu te costă nimic şi ai doar de câştigat!
Pentru mai multe detalii intră AICI !
Acesta este magazinul meu personal la Ladys, aşa cum vei avea şi tu imediat ce te înscrii.
Pentru  început comandă un catalog şi îl vei primi gratuit acasă în cutia poştală în maxim 10 zile. 

Scrie-mi dacă ai întrebari sau dacă crezi că te pot ajuta în vreun fel.

Cu drag,
Claudia

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...