Cum mă machiez la 35°C

iulie 03, 2012



Este o vară teribil de călduroasă. Pe bună dreptate suntem în luna lui cuptor, deoarece în ultimele zile temperaturile de afară trec bine de 35° C. În astfel de condiţii eu aproape că nu suport să mă machiez. Urăsc să văd cum curg fardurile şi rimelurile amestecate de transpiraţie pe faţa cuiva, cu atât mai mult pe a mea. Dar totuşi ca să fiu şi eu drăguţă (hihihiiiii ....) şi mai ales îngrijită, dimineaţa mă dau cu puţină cremă hidratantă Prestige Rose & Pearl, discret cu nişte ball blusher în obraji, pe gene pun uşor un mascara waterproof şi aplic un balsam de buze cu factor de protecţie. 


De fond de ten, farduri sau rujuri cremoase nici nu poate fi vorba la astfel de temperaturi. 

Cu tot ce-am spus mai sus, că mă dau, am garanţia că timp de 8 ore cât sunt la serviciu mă simt confortabil şi prezentabil. În tot acest timp e posibil uneori să fie necesară o mică reîmprospătare şi atunci cu o dischetă înmuiată într-o soluţie de curăţare care conţine ceai verde şi acid salicilic (ambele le port în poşetă pe timp de vară) mă dau doar pe zonele cu exces de sebum (frunte, zona T, bărbie) şi sunt iarăşi ca nouă până cînd ajung acasă şi curăţ, tot cu soluţia de mai sus, orice urmă de machiaj de pe faţa mea.

Tenul vostru cum se împacă cu temperaturile caniculare?  Cum îl îngrijiţi în astfel de condiţii?  

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...