Haul #11: New products Lady's

decembrie 19, 2016

Bine v-am regasit dragele mele,

A sosit timpul pentru un noua postare de tip haul. Asadar, va invit sa descoperiti mai jos ce produse mi-am achizitionat de curand de la Lady's !



  • Apa de trandafiri bulgaresti Prestige
  • Masca de fata exfolianta cu ulei de argan si caise 
  • Ser regenerant pentru par deteriorat Camil Professional
  • Lapte de corp cu ulei de măsline Prestige  
  • Deo roll-on  Neutro Sport
  • Deodorant pentru dama Nike 5th
  • Deodorant pentru bărbați Carlos Moya
  • Parfum original pentru bărbați 10 Milions $ EDT
  • Deo Roll-on Neutro Sport
  • Parfum pentru bărbați MTV Amplify EDT
Pentru produsele de mai sus am la activ mai multe comenzi deoarece le-am indragit de la inceput atat eu cat si ceilalti din familia mea.
Produsele de mai jos le-am comandat pentru prima data si ma pot declara fericita 💗💃😘🙆💚💟
  •   Colanți imblaniti, marine universala, Pret: 35,69 lei
Sezonul asta se poarta colantii imblaniti ! Eu ii gasesc ideali ! Imi tin de cald si ii pot purta la cizme sau la ghete, sub rochie sau un pulover mai lung.


  • Lac de unghii Snow, varianta 3 [12 ml] Pret: 8,50 lei
  • Lac de unghii Red Love - CA1515 62 [7,5 ml] Pret: 4,99 lei
  • Lotiune pentru indreptarea parului cu Keratin Therapy [150 ml] Pret: 24,99 lei
  • Balsam regenerant cu keratină Keratin Therapy [300ml] Pret: 32,99 lei
Balsamul acesta este tot ce-mi doresc eu de la un astfel de produs: hidrateaza, descurca si netezeste firul de par.


  • Ruj de buze Nude Catherine Arley - CA2032 04 [4,5 g]
  • Ruj de buze Nude Catherine Arley - CA2032 06 [4,5 g}
Pret: 13,49 lei


Este un ruj in nuante delicate, naturale si cu o textura cremoasa. Cele doua alese de mine au tonurile  foarte apropiate desi nu asta a fost intentia mea :) 
Paleta de culori cuprinde sase nuante si le puteti observa aici.              


   Swatch-uri
 

Sper ca v-a placut prezentarea mea, iar daca va tenteaza si pe voi produsele Lady's, le puteti gasi  cu reduceri cuprinse intre 5% si 42%, in functie de valoarea comenzii, AICI !

Transportul este gratuit indiferent de valoarea comenzii, dar pentru comenzi sub 30 lei se percepe o taxa de ambalare de 10 lei, iar pentru comenzi sub 50 lei taxa de ambalare este de 5 lei.


Va pup cu mult drag,

Claudia

***  FACEBOOK  *** INSTAGRAM *** 

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...