Haul produse Oriflame C8/2015

iunie 16, 2015


Mai jos sunt produsele achizitionate de mine din brosura Oriflame nr.8/2015.


Pentru ca suntem in sezon estival, in primul rand mi-am luat o lotiune de plaja pentru fata si corp cu FPS 30 ridicat Sun Zone.  
Cantitatea este generoasa, 150 ml, iar pretul mai mult decat accesibil. In aceasta brosura pretul este redus de la 57,90 lei la 34,99 lei, la care se mai aplica reducerea de 23% daca comanda depaseste 70,00 lei.
Lotiune de plaja Sun Zone este preferata mea deoarece nu contine alcool, parfum si nici alti potentiali iritanti pentru ten. Asigura protectie atat pentru raze UVA, cat si pentru raze UVB si contine ingrediente necesare pentru hidratarea pielii.


 Urmatorul produs in lista mea de cumparaturi este creionul dermatograf retractabil pentru ochi din gama  The One High Impact.


Eu am ales nuanta Midnight Blue, un albastru inchis, spre gri, pretul in aceasta brosura fiind de 8,99 lei.

Ruj Pure Colour, nuanta Blush Pink, cantitate 4 g, pret redus la 9,99 lei.
  Am avut si alte nuante din aceasta gama si chiar daca este un ruj ieftin isi merita banii deoarece este cremos, bine pigmentat, nu usuca buzele si este disponibil in diverse culori frumoase. Punctul slab este ca se transfera pe ceasca ori pahar, dar nu ma deranjeaza :)
In realitate, pe buze este un roz ceva mai cuminte si mai cald decat in imaginea de mai jos. 


  Crema anti-imbatranire pentru conturul ochilor Love Nature, cantitate 15 ml, pret de lansare de 6,99 lei. Contine peptida Q10 si extract natural de lucerna.

Pentru prima data de la Oriflame mi-am luat oja alba pentru varful unghiilor The One
cantitate 8 ml, pret redus la 13,99 lei
 Am mare incredere ca oja asta nu ma v-a dezamagi.

Catalogul urmator Oriflame C9 aduce un nou parfum. Se numeste Tenderly Promise si promite eleganta, stare de bine si caldura unei imbratisari tandre. 
Va pot spune ca miroase tare bine. 

Voi ce ati incercat recent de la Oriflame ?
Daca doriti sa cumparati produse Oriflame va puteti inregistra ca si client direct AICI.
  Toti clientii directi beneficiaza de discount in functie de valoare comenzii, astfel:
 
70 lei - 299,99 lei = 23% reducere
 
300 lei - 599,99 lei = 30% reducere
 600 lei = 40% reducere 


***  FACEBOOK  *** INSTAGRAM ***  

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...