Oja The One Lilac Silk & crema de maini SoftCaress Oriflame

aprilie 24, 2016

Buna dragile mele,

In primul rand doresc sa va multumesc tuturor celor care ma urmariti. Stiu ca nu sunteti putine, statisticile o arata :) Bucuria mea ar fi sa stiu ca gasiti aici, de fiecare data sau macar din cand in cand, informatii utile si placute voua si de ce nu, chiar o sursa de idei.
Iar in al doilea rand, am ales sa va arat doua produse pe care nu le puteam prezenta separat deoarece consider ca le sade atat de bine impreuna.
Ce spuneti? Am ori n-am dreptate ? :)  
  


Incep cu oja The ONE Long Wear - Lilac Silk de la Oriflame

Ador culoarea liliacului, este vaporoasa si feminina, iar daca tot suntem in sezonul cand acesta este in plina floare, am zis sa fiu si eu cu unghiile colorate in trend. Deci zis si facut, mi-am comandat oja in nuanta corespunzatoare!

Nu este prima oja pe care o incerc din gama aceasta, dar este prima despre care scriu.

Imi place deoarece se intinde usor si se usuca rapid. Al doilea strat de oja acopera perfect unghia si confera luciu. Este si rezistenta. Dupa trei zile de purtat, perioada in care am desfasurat diverse activitati casnice, oja arata aproape ca-n prima zi. Doar si-a pierdut putin din luciu, in rest nu s-a cojit, nu s-a sters si precizez ca n-am aplicat peste ea un top coat. 

Pensula lata High Definition asigura precizie in aplicare. Oja vine intr-un ambalaj dragut si elegant. 

Pretul standard este 19,90 lei, dar fiind oferta in campania nr.5 si aplicand reducerea de 23% am platit undeva sub 7 lei. Suuuper avantajos, nu ?

Cantitate: [8 ml]

Toate imaginile sunt captate la lumina naturala.

 


Oja dupa trei zile.


  Voi continua cu crema hranitoare pentru maini SoftCaress de la Oriflame 

Crema contine ulei din nuca de Macadamia, despre care stim ca este benefic pentru hidratarea pielii. Crema este non grasa si rapid absorbabila. Este necesara o cantitate mica pentru o singura utilizare (jumatate din cantitatea pe care o vedeti in imaginea de mai jos). Imi place crema deoarece confera pielii finete si elasticitate. Are un miros placut si discret. 


Pretul standard este 15,90 lei, dar am platit mai putin de 7,00 lei, fiind la oferta si beneficiind de reducerea de 23%.

Cantitate: [100 ml]

Ingrediente:


AQUA, GLYCERIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, STEARYL ALCOHOL, CETYL ALCOHOL, DIMETHICONE, GLYCERYL STEARATE SE, PARAFFINUM LIQUIDUM, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, CARBOMER, METHYLPARABEN, IMIDAZOLIDINYL UREA, CETEARETH-20, PARFUM, STEARIC ACID, PROPYLPARABEN, SODIUM HYDROXIDE, ISOPROPYL MYRISTATE, LINALOOL, MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL, COUMARIN, PHENOXYETHANOL, CI 47005, CI 16035, CI 60730

Ce ziceti? V-ar tenta oja Lilac Silk ? Dar crema de maini SoftCaress ? 

Daca doriti sa cumparati produse Oriflame va puteti inregistra ca si client direct AICI.


  Toti clientii directi beneficiaza de discount in functie de valoare comenzii, astfel:
 
70 lei - 299,99 lei = 23% reducere

 
300 lei - 599,99 lei = 30% reducere


 600 lei = 40% reducere 



 Ce mai asteptati? Profitati AICI de ofertele Oriflame actuale!







***  FACEBOOK  *** INSTAGRAM ***

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...