Este timpul pentru un alt haul Lady's !

martie 06, 2015

Bine v-am regasit,

Pentru astazi am pregatit un haul cu produse Lady's. Unele, tare dragi mie, le-ati mai vazut pe blogul meu, iar altele le-am comandat pentru prima data si urmeaza sa scriu despre fiecare in parte in articole viitoare. 
Va invit sa descoperiti mai jos ce produse imi plac!

De la stanga la dreapta :
  • Fond de ten pe baza de apa IMPALA - 4IMP2
  • Parfum Insomnia [50 ml]
  • French manicure IMPALA
  • Crema regeneranta contur ochi anti-rid NOU!
  • Ser regenerant pentru par uscat si deteriorat (contine keratina) NOU!
  • Pudra compacta antibacteriana





  Voi ati incercat vreun produs de mai sus ?

Daca nu, si sunteti tentate, o puteti face cu reduceri cuprinse intre 5% si 35%  in functie de valoarea comenzii, AICI !

Va pup cu drag si va multumesc pentru vizita pe blog ! :*  

**********   F a c e b o o k   ********** 


You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...