[Review] Imp62 - Ruj rezistenta indelungata LONG LASTING LIPSTICK

ianuarie 31, 2014

Astazi vreau sa va fac cunostinta cu alte doua rujuri achizitionate de la Lady's, de data aceasta din gama LONG LASTING LIPSTICK IMPALA.
Se anunta ca fiind o gama de rujuri cu textura cremoasa, culori intense si rezistenta la transfer. 
Paleta de culori poate fi observata aici. 
Prezentare: 4 g
Pret: 19,27 lei
Eu mi-am ales IMP62125 - nuanta stralucitoare si IMP62129 - nuanta sidefata.
                      


Deocamdata pot sa-mi exprim opinia doar despre rujul cu nuanta IMP62129 deoarece  acesta m-a atras chiar de la prima aplicare si de-atunci nu m-am putut dezlipi de el :). Pe celalalt IMP62125, la prima aplicare l-am simtit destul de cremos, dar nu prea pigmentat, asa ca l-am neglijat pe raft, dar o sa-i mai dau o sansa in curand si-o sa-l iau la purtat.  
    
Ce-mi place la nuanta IMP62129:
-rujul are o textura cremoasa si moale,
-se intinde usor si acopera repede si bine buzele,
-ofera o senzatie confortabila,
-nu usuca buzele,
-nuanta este usor sidefata, intensa si pigmentata,
-rezista pe buze fara sa se estompeze, bineinteles atata vreme cat nu servim alimente sau bauturi,
-nu lasa buzele patate cum se intampla de obicei de la rujurile rezistente la transfer.

Minusuri la nuanta IMP62129:
-mi-ar fi placut sa aibe o usoara aroma sau un miros placut si discret,
-lasa urme pe cescuta mea de cafea si prin urmare nu e prea rezistent la transfer cum promite, dar nu ma deranjeaza absolut deloc.

In prima poza de mai jos am aplicat rujul fara sa conturez buzele cu creionul, iar in a doua poza buzele sunt conturate.



In concluzie rujul LONG LASTING LIPSTICK cu nuanta IMP62129 se afla pe lista rujurilor preferate de mine si cu siguranta o sa-l mai cumpar.

  Voi ati incercat rujurile IMPALA



Daca nu, si sunteti tentate, o puteti face cu reduceri cuprinse intre 5% si 35%  in functie de valoarea comenzii AICI !


Va pup cu drag si va multumesc pentru vizita pe blog ! :* 


You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...