Wishlist Oriflame

octombrie 15, 2013


Bun gasit tuturor! 
Ce-i nou la voi ? Eu m-am inscris recent ca si client direct Oriflame. 
Marturisesc ca nu am folosit prea multe produse de la ei, iar cand am facut-o, a fost cu multi ani in urma cand o doamna reprezentant, de prin zona, venea cu produse de vanzare, dar nu intotdeauna avea ceva care sa ma tenteze, care sa se potriveasca gusturilor mele si tipului meu de piele. Intre timp am pierdut legatura cu dansa si nici n-am mai cumparat produse Oriflame.
In ultimii ani lucrurile s-au mai schimbat, au evoluat. Astazi, datorita internetului sunt o multime de avantaje: inscriere online, catalog online, comanda online, poti sa-ti spui parerea si sa citesti pe site parerile celorlalti despre produse, poti afla ce ingrediente contine fiecare produs si apoi sa te hotaresti daca-l cumperi sau nu, s.a. 
Asa ca, iata-ma foarte nerabdatoare sa-mi indeplinesc cateva dorinte cu Oriflame. Prima mea comanda va contine urmatoarele produse: 
  • Fond de ten EverLasting - este la reducere si costa 17,99 lei

  • Cremă cu efect de uniformizare Very Me Prep Me Perfect - si acesta este la reducere si costa 11,99 lei

  •  Balsam reparator HairX - la reducere costa 11,99 lei
     Lista mea ar putea continua (stiti si voi cum e, nu-i asa ? hihihiii ), dar cam atat deocamdata!

    Ofertele se regasesc in brosura nr. 14/2013 si sunt valabile pana la data de 20 octombrie.

    Voi ce experiente aveti cu produsele Oriflame ?

     Sa stiti ca sunt nerabdatoare sa  aflu ! Pupici :*

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...