Review - Ruj Super Soft Cream de la Impala [4 g]

aprilie 12, 2013

Bine v-am regăsit,

Astăzi vă povestesc despre prima mea experienţă cu rujul Super Soft Cream de la Impala. Producătorul spune că acest ruj conţine antioxidantul vitamina E şi conferă buzelor culoare bogată și hidratare intensă.
Rujul este disponibil în 27 de nuanţe frumoase care pot fi observate aici. Eu mi-am achiziţionat nuanţa 30 şi nuanţa 31 şi-mi sunt tare dragi. 
Folosesc ambele nuanţe de vreo două săptămâni şi mă declar absolut încântată deoarece culorile sunt perfecte pentru un look de zi la serviciu, pe stradă sau oriunde; chiar dacă rujul nu este foarte pigmentat îmi place deoarece este cremos şi hidratant. Deci buzele mele rămân moi şi nu se usucă cu acest ruj. Persită pe buze cam 2-3 ore. Mirosul este unul discret de ruj şi mi-ar fi plăcut să aibe vreo aromă, dar nu-i nici un necaz că n-are ... :)
Nuanţele alese de mine sunt încadrate la categoria sidefate însă sideful este foarte discret ceea ce mă bucură deoarece nu-mi  plac rujurile cu sclipici. Acesta se întinde şi rămâne în jurul buzelor chiar şi după ce rujul s-a şters. 
Din păcate tonalitatea din paleta de culori este destul de diferită de cea din realitate, ceea ce face cam dificilă alegerea nuanţei dorite.
 

                                          Super Soft Cream - nr. 30
                                          Super Soft Cream - nr. 31
În concluzie mă declar mulţumită de Rujul Super Soft Cream şi intenţionez să-mi achiziţionez şi alte nuanţe. 
 Vouă ce rujuri vă plac ? Dar cu rujurile de la Impala aveţi vreo experienţă ?
Puteţi să achiziţionaţi acest ruj, dar şi multe alte produse bune, la preţuri  accesibile  dacă completaţi acest FORMULAR.

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...