Slăbitul - tortură sau amuzament ?

octombrie 11, 2012

Nu am avut niciodată o siluetă de invidiat, dar nici să duc vreo luptă crâncenă cu kilograme în plus n-am fost nevoită. Asta din urmă, cu siguranţă pentru că nu m-am abătut niciodată de la sport şi în general de la mişcare. Eeeeei, să nu credeţi că la mine n-a sunat vreodată alarma pentru kilograme. A sunaaaat şi bine că a sunat repede ... hihihi, aşa pe la 2-3 kg peste ... maaaaaxim 4, mai ales în anotimpul rece când vremea urâtă şi ziua mai scurtă mă ţin mai mult în casă, iar dulciurile îmi fac cu ochiul parcă mai mult ca niciodată. 

Nu ştiu cum sunteţi voi, dar eu sunt topită după dulciuri şi nu voi renunţa vreodată să-mi satisfac acest mic răsfăţ. Uneori, înainte să plec la sală mănânc 2-3 bucăţele de ciocolată ... cică să am energie şi chiar am şi parcă mă mobilizez mai uşor să ies din casă. Pentru că trebuie să recunosc, uneori mi-e o leneeee cruntă, iar patul parcă îmi strigă "hai, odihneşte-te!" . Acuma să nu vă faceţi impresia că mă îndop zilnic cu dulciuri. Le consum, dar cu moderaţie ...hihihiii!

Le aud pe unele cunoştinţe care spun că nu mănâncă mai nimic toată ziua şi pentru asta tot se îngraşă sau că ţin nu ştiu ce cure de slăbire şi nu reuşesc să slăbească. Iar când vine vorba de sport, le aud cu diverse scuze:  "am de făcut temele cu copilul", "am de gătit", "merg cu copilul la nuş' ce curs", "n-am timp", "n-am fost niciodată sportivă'', "nu-i sala de mine" ş.a.
Părerea mea este că atunci când îţi doreşti cu adevărat să faci ceva pentru corpul şi sănătatea ta nu mai contează absolut niciun motiv. Totul este să vrei, iar restul vine de la sine. 

Iubesc sportul nu doar pentru că aşa îmi ţin kg sub control ci şi pentru că am un tonus mai bun, dorm mult mai bine şi pe deasupra mai este şi distractiv şi amuzant. Oare vă puteţi imagina cât de amuzant este să faci zumba dance, novice fiind ? Vă zic eu că nu vă puteţi imagina şi degeaba veţi viziona pe internet filmuleţe cu acest sport pentru că trebuie neaparat să trăiţi acele momente. Numai aşa veţi simţi distracţia şi buna dispoziţie!  

De-a lungul vremii am călcat pragul câtorva săli de sport, nu multe, dar au fost câteva şi desigur am avut ocazia să lucrez cu diverşi instructori. Am făcut ba gimnastică aerobică, ba tae-bo, ba step şi mi-au plăcut cam toate, fiecare m-a fascinat într-un fel sau altul, mai puţin step aerobicul. Dar nu-i important pentru că nu asta vreau să scot în evidenţă ci vreau să vă spun că de vreo 3 ani am găsit o instructoare care face de toate şi le face cu pasiune:  gimnastică aerobică, aero-kick box, zumba dance şi nişte exerciţii foarte eficiente pentru coloana vertebrală, numite elongaţii, iar dacă sala ar fi dotată cu lădiţe ar face cu noi  şi step (hihihi). Desigur, nu toate în timpul aceleaşi şedinţe ci în zile diferite. Cert este că exerciţiile ei sunt extrem de eficiente într-o perioadă de timp relativ scurtă.

Dacă printre concitadinele mele, adică printre orădence, există doritoare de mişcare eu v-o recomand cu drag pe Emilia. Am înserat mai jos o imagine cu detalii despre cursul ei. Listaţi imaginea, veniţi cu ea la sală şi beneficiaţi GRATUIT de primul antrenament ! 


Tu cum te menţii în formă ? Dar de kilogramele în plus cum scapi ?

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...