Crema BIO pentru piele uscată şi unghii casante [45ml]

septembrie 27, 2012

Mâinile reprezintă o adevărată carte de vizită pentru fiecare dintre noi. Iar pentru că este una dintre cele mai expuse părţi ale corpului nostru la diverşi factori externi, mai mult sau mai puţin agresivi, îngrijirea permanentă a mâinilor este foarte importantă, cu atât mai mult în anotimpul rece, când frigul şi schimbările de temperatura pot afecta sănătatea pielii.
Prin urmare crema de mâini este nelipsită din arsenalul meu de produse de îngrijire, dar şi din poşeta mea.

Folosesc cremă de mâini seară de seară,  înainte de culcare, dar şi în timpul zilei de câteva ori, chiar şi la serviciu deoarece mă spăl des.

De data aceasta am ales pentru frumuseţea mâinilor mele un alt produs minunat de la Ladys şi anume crema de mâini BIO fără parabeni cu extract de gălbenele.

Descrierea producătorului se află AICI.

Părerea mea despre această cremă este una bună, iar motivele sunt următoarele:
  • este parabens free,
  • are o structură uşoară ceea ce face să se absoarbă repede în piele, iar mâinile nu rămân unse,
  • oferă fineţe şi elasticitate pielii,
  • hidratează atât pielea cât şi unghiile, 
  • are un miros plăcut de gălbenele,
  • este prezentată într-un tub sigilat şi ambalată într-o cutie de carton. Îmi plac cremele la tub deoarece se pot aplica uşor şi igienic, nu curg şi nu se desfac accidental, aşa că pot fi ţinute în poşetă.
Singura nemulţumire o am vis-a-vis de prezentare, în sensul că mi-ar fi plăcut să fie scris în limba engleză dacă nu în limba română şi pe tub, la fel ca pe cutie.  În rest nu am reproşuri de făcut. 

În concluzie, având o experienţă plăcută cu acest produs, îl recomand cu mult drag tuturor celor care doresc să-şi menţină pielea frumoasă şi sănătoasă.
  
Unde o poţi găsi ?

Aici: www.ladys.ro   

Inscriere AICI ! 


You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...