Ţi-ai găsit şamponul potrivit ?

iunie 22, 2012

Eu daaaaaaa !
Şi acesta este  Sea Level cu alge marine [300ml]. 
Părul meu este uşor ondulat natural, deci rebel! Este şi vopsit blond şi chiar dacă folosesc o vopsea fără amoniac este uscat şi are nevoie de o îngrijire atentă. Altfel îşi pierde strălucirea şi flexibilitatea şi nu-l pot aranja nicicum. 

De-a lungul timpului am încercat tot felul de şampoane, balsamuri sau măşti pentru păr. Nu pot să zic că nici un produs n-a fost bun pentru că n-aş fi sinceră, dar parcă-mi doream ceva care să facă minuni cu părul meu. Să-l întindă, să-l facă mătăsos şi flexibil, să aibe volum şi toate acestea în acelaşi timp.

Am încercat şi de la Lady's câteva produse pentru păr vopsit şi uscat dar, în cele din urmă, cele care au reuşit să mă încânte sunt: şamponul Sea Level cu alge marine şi masca de păr Prestige.  Despre mască am scris AICI.
Prezentarea oficială a şamponului este următoarea:
- pentru utilizare frecventă,
- cu efect de balsam,
- hrănitor,
- pentru toate tipurile de păr,
- redă elasticitatea şi strălucirea,
- părul devine mătăsos, cu aspect sănătos.

Pot susţine că în cazul meu acest şampon face tot ce promite. 
-Îl pot folosi frecvent având în vedere că de trei ori pe săptămână merg la sala de sport şi nu suport să-mi las părul nespălat după aceea. Precizez că obişnuiesc cam la 2-3 spălari să aplic metoda co-washing adică spălarea părului doar cu apă călduţă şi balsam sau mască.   
-Efectul de balsam se simte imediat ce şamponul intră în contact cu părul. Acesta devine moale şi nu se încurcă absolut deloc în timpul masării scalpului. Face o spumă uşoară, iar mirosul este unul plăcut şi discret.
-Curăţă foarte bine, are o consistenţă cremoasă şi de cele mai multe ori este suficientă o singură şamponare, depinde cât fixativ am avut în păr :)
-După spălare părul devine moale, lucios şi uşor de pieptănat. Aproape că n-ar necesita balsam dar eu prefer să-mi fac tabietul până la capăt.
-Aranjarea părului meu este acum mult mai uşoară şi nu trebuie să folosesc produse de styling, doar fixativ pentru fixare.

Dacă te confrunţi cu problemele părului uscat şi încă eşti în căutarea şamponului potrivit, eu îţi recomand cu mare drag  şamponul Sea Level cu alge marine!

Pret : 10,99 lei 
Pentru colaboratori discount maxim 42%.
Unde poţi găsi şamponul Sea Level cu alge marine [300ml] ?
Inscriere AICI !

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...