Fii deşteaptă ! Inveşteşte în propria afacere !

ianuarie 10, 2016


    In clubul meu de shopping, pe perioada lunii noiembrie, am acumulat 156,56 puncte. Avand in vedere ca luna octombrie am incheiat-o cu 333,31 puncte, iar din totalul de 489,87 am folosit in luna noiembrie 266,55 de puncte pentru cumparaturi, la sfarsitul lunii noiembrie am ramas cu 223,32 de puncte.
     Vreau sa spun ca am achizitionat produse in valoare de 410 lei, dar am utilizat numai 266,55 lei (1 punct=1 leu) deoarece la comenzi peste 400 de lei, Lady's acorda un discount 35%.
     Alaturat poate fi vazuta lista cu toate produsele pentru care n-am scos un leu din buzunar luna trecuta (si nu e prima luna). Sunt acolo o multime de chestii pentru mine si familia mea, incepand de la produse de ingrijire si igiena personala  pana la produse de machiaj, ba mai mult, cateva prietene si-au comandat si ele cate ceva. Asa ca, fara sa fac vreun efort in ceea ce priveste vanzarea de produse sau fara sa astept ca Lady's sa-mi vireze comisionul, am ramas si cu ceva bani de buzunar, despre care nu mai spun ce bine mi-au prins tocmai in perioada dinainte de salar.
      Ma gandesc, ca daca nu ma apucam de  afacerea Lady's, ar fi trebuit sa-mi procur in continuare produsele de gen din magazine la preturi pe zi ce trece tot mai mari. Pot sa spun ca sunt foarte multumita cu Lady's. Nu trebuie sa fac vanzari. Este suficient sa recomand afacerea si altor persoane, iar cei care se inscriu, la randul lor sa achizitioneze produse cel putin o data la trei luni in valoare de minim 100 lei si sa recomande mai departe afacerea. 
     Recomandarea mea pentru tine, daca nu ai facut asta deja, este: Fii desteapta ! Investeste in propria afacere ! Si nu te multumi sa stai ancorata ci navigheaza in directia viselor tale, deoarece orice mare calatorie incepe cu un prim pas.
    

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...