Review: Masca de fata exfolianta cu ulei de argan si caise

octombrie 27, 2016

Bun gasit dragilor,

Recunosc ca mereu am evitat scruburile, dar recent am descoperit unul care-mi place. Si imi place chiar foarte mult. Sa va spun de ce ! L-am simtit foarte bland, eu avand un ten mixt si cam sensibil. Dupa utilizare imi simt fata mai curata si mai luminoasa, semn ca celulele moarte si punctele negre sunt indepartate eficient. Nu usuca, iar mirosul este subtil si placut. Ma asteptam sa aibe aroma de caise, dar nu e asa :) Mai apreciez si faptul ca produsul vine  intr-un ambalaj care are capacul sigilat. 

Este vorba despre Masca de fata exfolianta cu ulei de argan si caise, cantitate 177 ml,  pret de catalog 24,99 lei.

Modul meu de folosire
O data sau chiar de doua ori pe saptamana aplic scrubul pe fata curata si umezita, printr-un masaj usor. Las sa actioneze aproximativ 10 minute, dupa care mai umezesc putin daca este necesar, si insist cu miscari lejere pe zona "T" (nas, frunte si barbie). Apoi clatesc cu apa calduta din abundenta. 

Prezentare oficiala
Cu o compozitie cremoasa, aceasta masca indeparteaza delicat celulele moarte ale pielii, redandu-i elasticitatea si stralucirea naturala.
Curata in profunzime si improspateaza pielea, pentru un ten luminos si ingrijit !


Particulele abrazive din compozitie sunt foarte mici si finute si nu agreseaza absolut deloc tenul.


Sper sa va fie de folos postarea si nu uitati ca puteti comanda orice produs Lady's cu reduceri cuprinse intre 5% si 35%, in functie de valoarea comenzii, AICI ! 


Transportul este gratuit.


***  FACEBOOK  *** INSTAGRAM ***



You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...