Haul produse Lady's

aprilie 08, 2015

Iata tentatiile mele, recent achizitionate de la Lady's !
De ce Lady's ? Deoarece ma inteleg bine cu produsele lor si au preturi potrivite pentru buzunarul meu.

In poza de grup, de la stanga la dreapta, am asa:
  • EDT 10 Milions $ for man
  • Esarfa Tatiana
  • Eyeliner carioca Impala
  • Ruj Shining Transparent in trei nuante
  • Vopsea de par Capital
  • Benzi epilatoare cu ceara rece pentru fata

Si acum, cate ceva despre fiecare produs separat:
  • Ruj Shining Transparent - Catherine Arley este nou aparut. Se gaseste in trei nuante semitranparente, tare dragute si le-am comandat pe toate trei. Vor fi numai bune pentru vara asta. Sunt cremoase, nu foarte pigmentate si rezista 2-3 ore pe buze. Vi le recomand cu drag. Cantitatea de produs este 4,5 g si costa 10,99 lei/buc.



  • EDT 10 Milions $ for man -  este preferatul sotului meu si indiferent ce alt parfum a incercat de-a lungul vremii, tot la acesta se intoarce. Vine ambalat intr-o cutie cartonata aurie si eleganta si este tras in tipla. Are o nota eleganta. Cantitatea de produs este 100 ml si costa 39,55 lei.
  • Eyeliner carioca - Intense Black Impala Are un pigment puternic si rezistent. L-am utilizat deja de cateva ori cu baza de machiaj si nu s-a intans pe pleoape. Varful special sub forma de carioca usureaza trasarea liniilor si il consider mult mai practic decat un tus clasic. Are un ambalaj argintiu si dragut, cu sigla Impala. Nu are specificata cantitatea, iar pretul este 15,21 lei. 

  • Esarfa Tatiana - materialul este poliester, nu se sifoneaza deloc si are dimensiunile 104x180 cm, deci este mare. Are imprimeuri frumos colorate. E finuta si eleganta. O consider un accesoriu versatil ce poate fi purtat la orice, indiferent ca-i palton, rochie, tricou si jeansi. Singura nemultumire a fost legata de cusaturi, acolo a trebuit sa-i fac mici retusuri. Esarfa costa 29,99 lei.
Primele doua poze de mai jos, redau foarte bine culorile esarfei, dar in ultimele doua, culorile sunt pale din cauza lipsei luminii naturale. Le-am postat totusi, ca sa va puteti face o impresie legata de lungimea esarfei.





  • Despre benzile epilatoare am scris aici , iar vopseaua de par Capital am achizitionat-o pentru mama mea (este la a doua utilizare si se pare ca-i multumita de rezultat).
Sper ca v-a placut prezentarea mea, iar daca va tenteaza si pe voi produsele Lady's, le puteti gasi  cu reduceri cuprinse intre 5% si 35%, in functie de valoarea comenzii, AICI !
Transportul este gratuit 
 indiferent de valoarea comenzii, dar pentru comenzi sub 30 lei se percepe o taxa de ambalare de 10 lei, iar pentru comenzi sub 50 lei taxa de ambalare este de 5 lei.

Cu mult drag,
Claudia



***  FACEBOOK  *** INSTAGRAM *** 



You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...