[Review] - Precious Moments Body Cream - crema de corp Oriflame

mai 14, 2014

Buna fetelor ! 

Cum mai sunteti voi? Sper ca foarte bine! Eu sunt harnica zilele astea si cu mare spor in tot ce fac :) 

Cu ceva vreme in urma am facut cunostinta cu notele minunat parfumate ale cremei de corp Precious Moments prin intermediul unei pagini parfumate dintr-o brosura Oriflame. M-a cucerit pe loc, dar am asteptat cuminte oportunitatea unei reduceri de pret, asa ca am cumparat-o in C3 la vreo 19,00 ron, pretul integral fiind in jur de 35,00 ron.

Cu siguranta va ramane multa vreme una dintre cremele mele preferate pentru corp deoarece: 
- hidrateaza in profunzime,
- se absoarbe usor, lasa pielea catifelata, fara senzatie de gras,
- are o textura usoara si cremoasa,
- contine ingredientul BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, adica unt de shea care este un bun emolient si o sursa bogata de antioxidanti,
- contine CANOLA OIL (extras din ulei de rapita) cu proprietati anti-inflamatorii,
- nu in ultimul rand, pentru ca are un miros destul de persistent, feminin, romantic si proaspat ce-mi insufla o atitudine pozitiva si o stare speciala de bine.
 
Cand si cum utilizez eu o crema de corp ? 
Imediat dupa dus/exfoliere, cand porii sunt deschisi, pielea curata si inca umeda, iau o cantitate destul de generoasa de crema si o masez pe corp pana se absoarbe bine in piele. 

Apa de parfum Precious Moments se afla si ea in my wishlist si sper ca dorinta imi va fi indeplinita cat de curand.

Notele de deschidere ale parfumului sunt fructate, fiind urmate de arome florale si o nota de baza dulce, memorabila.

Voi cunoasteti aceasta crema de corp, dar parfumul ? Cum vi s-au parut ?

Astept cu drag parerile voastre,

Claudia!


*********************************   Facebook   *********************************** 


Daca doriti si voi sa cumparati produse Oriflame

va invit sa va inregistrati ca si client direct AICI

  Toti clientii directi beneficiaza de discount in functie de valoare comenzii astfel:
 
70 lei - 299,99 lei = 23% reducere

300 lei - 599,99 lei = 30% reducere

600 lei = 40% reducere


Ce mai astepti? Profita acum si 
AICI de ofertele Oriflame actuale!




AQUA, BUTYLENE GLYCOL, CETEARYL ALCOHOL, ISOPROPYL MYRISTATE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, DIMETHICONE, CANOLA OIL, PARFUM, SODIUM POLYACRYLATE, CETEARETH-12, MICA, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, SODIUM CETEARYL SULFATE, PROPYLPARABEN, CITRIC ACID, LIMONENE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, TIN OXIDE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CITRONELLOL, CI 77891

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...