HAUL LADY'S VIII

ianuarie 16, 2014


Buna dimineata tuturor !


Dupa cum bine stiti deja, indragesc foarte mult produsele cosmetice Lady's, iar astazi vreau sa va arat ultimele mele achizitii. Unele dintre produse fac deja parte din rutina mea zilnica de ingrijire a pielii, iar altele le-am achizitionat pentru prima data. 


Urmatoarele sunt produse pe care le-am mai avut:
 
Din poza de grup, deo-roll Neutro Sport pentru barbati, deo-roll Camil pentru femei si sampon Camil impotriva matretii sunt produse care se folosesc la noi in familie, dar inca n-am scris despre ele pe blog.

Iar mai jos sunt produsele pe care le-am comandat pentru prima data. 
Deja le folosesc, sunt multumita de ele, ca o prima impresie, si sper sa revin curand cu postari de tip review. 
  • Ser intensiv pentru depigmentare
 
  •    Ser hidratant par uscat si deteriorat 
 
  •   Sampon cu musetel pentru par uscat
 
  •   Gel de curatare purificator minerale ten sensibil Q10
 
  •    Crema tonifianta cu extract de Magnolie
   

  Voi ati incercat vreun produs de mai sus ? 

Daca nu, si sunteti tentate, o puteti face cu reduceri cuprinse intre 5% si 35%  in functie de valoarea comenzii AICI !

Va pup cu drag si va multumesc pentru vizita pe blog ! :*  

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...