[REVIEW] Apa de trandafiri bulgaresti de la Lady's

decembrie 11, 2013


Trandafirii imi plac enorm si imi place si mirosul lor, dar niciodata nu m-au atras produsele cosmetice cu extract de trandafiri, iar apele de parfum cu note de trandafiri nici atat. Probabil din cauza esentelor sintetice care se regasesc in multe produse cosmetice. 
In schimb, Apa de trandafiri bulgaresti pe care mi-am achizitionat-o de curand  de la Lady's este magica.
Imediat ce-am avut produsul in mana, m-am uitat pe verso la ingrediente si am fost foarte incantata sa constat ca nu contine absolut nimic sintetic sau iritant pentru ten. Asa cum se poate vedea mai jos in ultima imagine, ingredientele sunt: apa si apa de trandafiri. Iar mirosul este sublim si subtil, cu adevarat natural. Efectul apei de trandafiri l-am simtit chiar de la prima aplicare pe fata (neaparat demachiata si curata) si credeti-ma ca nu exagerez deloc. Mi-am simtit tenul improspatat, mai curat si mai catifelat.
Apa de trandafiri bulgaresti o folosesc zilnic pe fata curata, atat dimineata cat si seara si cam o data pe saptamana la masajul scalpului. Deasemenea, senzatia de revigorare a capilarelor este nemaipomenita.
Sunt asa de  incantata de acest produs incat mi-am mai achizitionat inca un flacon inainte sa-l epuizez pe primul. Asa, sa fie de rezerva! :) 
Fara vreo legatura cu apa de trandafiri, in imaginea de mai sus este trandafirul meu japonez care face niste flori superbe, dar din pacate nu au miros si se vestejesc foarte repede.

Descrierea producatorului
BENEFICIILE APEI DE TRANDAFIRI PENTRU PIELE:

- Ideala pentru pielea grasa, deoarece limiteaza excesul de sebum, datorita proprietatilor sale astringente,
- Antiseptica, antibacteriana si cicatrizanta, aceasta trateaza micile infectii si limiteaza aparitia acneei,
- Hidrateaza, catifeleaza si reimprospateaza pielea tenului,
- Lupta impotriva efectelor vizibile ale imbatranirii si reduce aparitia inflamatiilor si a inrosirii pielii,
- Curata, purifica epiderma si va ajuta sa scapati de punctele negre.
APA DE TRANDAFIRI POATE FI FOLOSITA CA AFTER-SHAVE, TONIC SAU DEMACHIANT.

BENEFICIILE APEI DE TRANDAFIRI PENTRU PAR:
Folosita pentru masarea scalpului, reduce inflamatiile, favorizeaza circulatia sangvina, dar si cresterea parului.
Apa de trandafiri stimuleaza si cresterea foliculilor pilosi.
Este foarte utila in cazul in care parul va cade excesiv.
Calmeaza pielea sensibila si delicata.
Esentiala in tratamentul antiacneic.

Prezentare [135 ml]
Pret 8,99 lei 


 INGREDIENTE (INCI):
AQUA, ROSA DAMASCENA FLOWER WATER
In concluzie pot sa spun ca ador apa de trandafiri bulgaresti de la Lady's si o recomand tuturor iubitoarelor de produse cosmetice naturale. Se potriveste oricarui tip de ten.

Unde o poţi găsi ?
Aici: www.ladys.ro 
Inscriere AICI ! 

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...