Benzi depilatoare Camil cu ceara rece pentru fata [Review]

octombrie 09, 2013

Bine v-am regasit dragele mele!
      Daca si voi aveti mici probleme cu pilozitatea faciala si daca periodic trebuie sa scapati de acest aspect inestetic, as vrea sa va recomand benzile depilatoare Camil cu ceara rece pentru fata, produs distribuit de Lady's. 
 Eu am doar un puf si cateva firicele deasupra buzei si pentru asa ceva nu cred ca se recomanda (si nici nu am fost nevoita sa incerc) o alta metoda mai blanda, mai eficienta si mai la-ndemana decat epilarea cu
 benzi cu ceara rece.

Descrierea oficiala
Ceara rece pe suport de celuloza.
Benzile depilatoare Camil sunt imbogatite cu extract de aloe vera si sunt potrivite pentru pielea sensibila. 
Formula noua, imbunatatita, cu capacitate de retinere a firelor de par mult mai puternica.
Pachetul conține:
- 20 suprafete active pentru indepartarea rapida a parului nedorit de pe faţa 
(10 benzi duble)
- 4 servetele postepilatoare cu ulei de migdale, pentru indepartarea  resturilor de ceara
 de pe piele si pentru calmarea pielii inrosite
-instructiuni de folosire in limba romana

Parerea mea 
Consider ca nu e cazul sa descriu aici modul de utilizare al benzilor depilatoare pentru fata, deoarece cu siguranta il cunoasteti deja, iar daca nu il cunoasteti gasiti o multime de instructiuni pe internet si sunt aceleasi indiferent ce marca de benzi alegeti.
 Un mic truc pentru ca epilarea sa fie perfecta, poate il stiti deja, este sa pudrati putin zona (perfect curatata si uscata) inainte de-a aplica banda. Eu nu am pudra de talc, dar e perfect si cu o pudra de machiaj.
Vreau doar sa subliniez ca indepartarea benzii trebuie sa fie executata printr-o miscare obligatoriu rapida in sens invers cresterii firului de par. 
Este al naibii de dureros, dar durerea imi trece repede, la fel si roseata care apare.  

Servetelele postepilatoare contin pe de-o parte un mix din ulei de cocos si glicerina 
(caprylic/capric triglyceride) care este best pentru piele,
 iar pe de alta parte contin ulei de migdale (prunus amygdalus dulcis oil). Acestea au proprietati excelente pentru emolierea pielii si efect anti-inflamator, ajutand si grabind calmarea. Mai contin vitamina E (tocopheryl acetate) care iarasi este best pentru piele, dar din pacate contin si cativa parfumanti la sfarsitul listei de ingrediente. Acestia din urma mi-au dat initial emotii deoarece sunt clasificati ca iritanti si ma cam feresc de ei, dar spre bucuria mea nu am avut reactii adverse niciodata. 

Servetele sunt numai 4 bucati, benzile sunt 10 perechi, iar eu folosesc la o epilare o pereche de benzi, asa ca trebuie sa consum eficient servetele ca sa-mi ajunga. Astfel, dintr-un servetel imi tai frumos o fasie, cam 1/3, pe care o folosesc la o epilare, iar restul il pun la loc si inchid bine ambalajul pana la urmatoarea epilare. 
Curat usor zona proaspat epilata cu fasia de servetel, fara sa frec pielea, doar tamponez si las o vreme  uleiul acolo. Abia apoi curat cu o discheta curata si uscata. Intotdeuna am grija ca sesiunea de epilare sa aibe loc cand nu trebuie sa ies din casa cel putin 2-3 ore tocmai pentru a avea timp sa se calmeze pielea.

In concluzie  pentru a scapa de mici pilozitati faciale, benzile depilatoare Camil cu ceara rece pentru fata sunt excelente si le recomand cu mult drag!

Voi la ce metoda de epilare faciala recurgeti? Dar benzile Camil v-ar tenta ?
Unde le puteti gasi ?
Aici: www.ladys.ro 

Inscriere AICI !
INGREDIENTE CEARA:
TRIETHYLENE GLYCOL, HYDROGENATED ROSINATE, GLYCERYL ROSINATE, CERA MICROCEYSTALLINA, CERA ALBA, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, PARAFFINUM LIQUIDUM, CI 77891, CI 47000, CI 61565

INGREDIENTE SERVETELE:
CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, TOCOPHERYL ACETATE, PARFUM, CITRAL, CITRONELLOL, GERANIOL, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, LINALOOL

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...