Review & Swatch: Trusa de farduri de la Catherine Arley [21 g]

aprilie 29, 2013

Mi-am dorit mereu o trusă de farduri multicoloră, dar am tot amânat achiziţionarea uneia, ba dintr-un motiv, ba dintr-altul. Acum am una cu 21 de culori şi am achiziţionat-o de la Ladys. 
Mai jos este trusa şi se numeşte Dynamic!


Ce îmi place la această paletă de farduri:

  • Varietatea de culori,
  • Culorile sunt bine pigmentate şi rezistente fără să-şi piardă din intensitate,
  • Culorile sunt uşor satinate, nu au sclipici şi sunt  numai bune pentru machiajul de zi,
  • Nu au o consistenţă cremoasă, ceea ce pentru mine este un avantaj deoarece am pleoapele uleioase şi fardurile cremoase mi se adunau în pliurile pleoapei chiar dacă aplicam primer,
  • Ambalajul este rezistent şi are un design plăcut, 
  • Conţine două aplicatoare duble,
  • Poate fi purtată în poşetă. 
Minusuri nu i-am găsit, cel puţin până acum. Probabil din cauză că sunt o novice la capitolul make-up :)
    Mai jos găsiţi câte un  swatch pentru fiecare rând de culori din trusă.     
      
     
    Eu deja am încercat-o şi m-am jucat cu ea, ca să zic aşa, zile la rând, iar rezultatele mi-au plăcut şi s-ar putea să-ţi placă şi ţie. Asta dacă îţi place să te machiezi şi nu ai pretenţii la o trusă profesională de farduri :)

    Unde o poţi găsi şi cât costă ?


    Aici: www.ladys.ro 


    Înscriere AICI ! 



    You Might Also Like

    0 comentarii

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...