Uleiul pentru masaj anti-celulitic SPA Master de la Lady's

martie 07, 2013

Dragele mele,
Ce dor mi-a fost să vă scriu ! Sper că sunteţi bine :)
Azi vă propun să începem lupta cu celulita înainte de-a ne lovi dragostea pentru plajă şi piscină. Abordarea cum să scapi de celulită cât mai repede este o necesitate, mai ales când se apropie vara... da, ştiu suntem doar in martie ! Dar lucrurile bine făcute sunt cele începute la timp, nu pe ultima sută de metri. 
Aşa că azi voi scrie despre uleiul pentru masaj anti-celulitic SPA Master [1000 ml].
Acest produs  l-am primit de la Lady's în cadrul programului motivaţional despre care am scris AICI şi este prezentat ca fiind un cocktail de uleiuri esențiale: lămâie, portocală, migdale dulci ce înmoaie pielea și ajută la arderea grăsimilor.
MOD DE UTILIZARE RECOMANDAT: Aplicați pe zonele cu probleme și masați ușor, mărind treptat intensitatea masajului.
Uleiul pentru masaj anti-celulitic SPA Master, alături de celelalte produse din aceeaşi gamă, promite că oferă calitatea produselor profesionale din saloanele de înfrumuseţare. Nu cunosc senzaţiile oferite de o şedinţă de masaj la un salon profesional, deşi recunosc că mi-aş fi dorit de nenumărate ori, dar am considerat c-ar fi un răsfăţ de-al meu prea costisitor pentru bugetul familiei. Până acum, pentru masaj, am utilizat diferite creme, uleiuri sau loţiuni de corp ce aveam în casă sau chiar geluri anti-celulitice, dar niciodată produse profesionale. Ei bine masajul cu uleiul anti-celulitic SPA Master este divin ! Uleiurile esenţiale pe care le conţine sunt divine ! Şi să vă spun de ce. 
  • mai întâi datorită mirosului îmbătător care se emană în încăperea, combinând astfel masajul cu  aromaterapia, oferind o stare de bine, de relaxare,
  • are o consistenţă uşoară, nu este foarte uleios, se absoarbe uşor în piele şi nu lasă senzaţia de piele lipicioasă,
  • pentru proprietăţile aromaterapeutice ale uleiului esenţial de lămâie - alungă anxietatea şi senzaţia de apatie,
  • bun stimulator pentru circulaţia sangvină,
  • pentru proprietăţile uleiului esenţial de portocală - tonic cutanat, detoxifiant, vitalizant si descongestionant al pielii, sprijină formarea colagenului,
  • pentru proprietăţile cosmetice binecunoscute (hrănitor, calmant, bun emolient pentru orice tip de piele, în special pentru cea uscată)  ale uleiului de migdale dulci,
  • şi nu în ultimul rând deoarece uleiurile esenţiale sunt veritabile remedii naturiste.






Uleiul îl am din luna ianuarie şi de atunci l-am folosit sporadic, dar de azi doresc să mă masez cu el zilnic până îl epuizez. Măcar 5-10 minute după duşul de dimineaţă sau poate seara... Nu am probleme mari cu celulita, fac şi sport, am grijă şi la alimentaţie, dar totuşi ... e loc de mai bine ... hihihi ! Sunt foarte curioasă care va fi rezultatul. Promit să vă spun şi vouă. Vă pup :)   

 

Unde îl poţi găsi ? 

Aici: www.ladys.ro 

Inscriere AICI ! 

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...