Citate care mă inspiră pe mine la început de an şi nu numai ...

ianuarie 04, 2013

"Nu am esuat. Pur si simplu am descoperit 10.000 de modalitati care nu au functionat" - Thomas Edison

"Cred ca atunci cand iti invingi teama si iti urmezi cu adevarat visurile, devii liber. Stii la ce ma refer? Depaseste-ti temerile" - LL Cool J.

"Pentru a dobandi succesul, nu poti ceda. Nu poti renunta. Nu poti dormi. Vei avea intotdeauna un ochi deschis" - Jay-Z.

"Suntem ceea ce facem in mod repetitiv. Excelenta, in aceste conditii, nu este o actiune, ci un obicei" - Aristotel.

Sursa este http://www.manager.ro

Cel mai mult îmi place primul citat şi îl folosesc mereu în emailuri către colaboratorii mei Ladys deoarece, din punctul meu de vedere, este cel mai bun exemplu de perseverenţă. Edison a dat greş de 10.000 de ori înainte să-şi perfecţioneze becul, iar omul obişnuit s-ar fi dat bătut după prima nereuşită. De aceea sunt atât de mulţi oameni "obişnuiţi" şi un singur Edison !

Voi aveţi citate preferate? Care sunt acestea? Indiferent că sunt despre succes, prietenie, iubire sau viaţă, poate mi le spuneţi şi mie ... :)  


You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...