Graţie şi eleganţă - dansul lebedelor

septembrie 13, 2012

În ultimii ani, iarnă de iarnă, pe malul Crişului Repede, ce traversează frumosul meu oraş Oradea, poposesc lebede. De data asta sunt şapte. O lebădă, un lebădoi şi cinci pui care deja sunt mari.  Plină de graţie şi de eleganţă întreaga familie de lebede se plimbă de-a lungul malului şi face atracţia orădenilor care le oferă hrană. Cuibul lor este undeva într-o zonă cu trestie, ferită şi se pare că le place atât de mult aici încât au rămas şi peste vară. 

Obişnuiesc să merg mereu la plimbare pe malul Crişului şi de fiecare dată mă opresc să le admir. Le-am şi imortalizat cu ceva vreme în urmă, fără să mă gândesc că voi scrie acest articol. Aşa că pozele nu sunt foarte reuşite, dar suficiente ca să vă faceţi o idee, cred :)

Dacă ţi-a plăcut articolul lasă un mic comentariu, iar eu îţi mulţumesc anticipat cu drag :)

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...