Giveaway - 1 Year Anniversary Blog

octombrie 01, 2012

În acest articol spuneam că vă pregătesc o surpriză. Ei bine, a sosit şi momentul mult aşteptat de mine şi anume start Giveaway - 1 Year Anniversary Blog !
  Luna aceasta  blogul meu împlineşte un an de la prima postare şi m-am gândit să realizez cu această ocazie primul meu Giveaway. Deci, unul aniversar!
 Sper să vă placă cadoul.
 Este vorba despre două produse din gama IMPALA şi vor fi acordate unei singure câştigătoare.
  • Lac de unghii Brooklin într-o nuanţă de burgundy, dragă mie şi
  • Eyeliner Carioca - Intense Black


Premiile au fost achiziţionate special pentru acest concurs.
Daca vă place premiul şi doriţi să intraţi în posesia lui, respectaţi următoarele trei reguli simple:

1. Trebuie să mă urmăriţi prin Google Friend Connect. 

2. Trebuie să daţi share pe Facebook la această postare.

3. Trebuie să-mi lasaţi un comentariu la această postare cu numele cu care mă urmăriţi prin GFC şi cu linkul de la share. (Linkul de pe Facebook trebuie să fie public şi îl obţineţi dacă daţi click acolo unde vă arată ora la care aţi postat linkul. De exemplu : " 5 seconds ago" .)

Giveaway-ul începe astăzi, 1 octombrie şi se încheie pe 30 octombrie ora 23:59.
Este valabil doar pentru fetele din Romania.

Câştigătoarea va fi anunţată pe 3 noiembrie şi va fi aleasă prin random.org (EDIT: după ce voi amesteca lista de 3 ori cu List Randomizer). Ea are la dispoziţie 48 de ore  ca să-mi trimită un email cu datele ei de contact. Dacă după două zile nu am primit niciun răspuns, voi face altă extragere.
 
Vă doresc succes !

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...