Haul Lady's

iunie 15, 2012

Întotdeauna când primesc coletul cu produsele Lady's sunt extrem de nerăbdătoare să-l desfac şi să mă bucur de produse, în special de cele pe care le-am comandat pentru prima dată. Exact aşa am fost şi ieri.
Imediat ce a ieşit curierul pe uşă am "atacat" coletul şi iată ce am găsit: 

  •   Lapte de corp pentru protecţie solară SPF20 [150 ml]. Am scris deja despre acesta AICI.
  • Ulei de corp cu protecţie solară SPF6 [150 ml] pentru un bronz uniform și rezistent. Este al doilea în această vară şi abia a început vara :). Pe primul l-am consumat rapid deoarece toţi îl folosim la plajă, adică eu, soţul şi cei doi băieţi, adolescenţi, ai noştri.
  •  Lapte de corp după expunerea la soare [150 ml]. Încă nu am o părere personală despre el deoarece l-am achiziţionat pentru prima oară. Producătorul promite că acest produs calmează pielea după o expunerea îndelungată la soare şi o hidratează în acelasi timp. Ei bine, eu nu mă expun mult timp la soare, dar de hidratare cu siguranţă am nevoie. Are o compoziţie cremoasă  îmbogăţită cu vitamina E și extracte din aloe vera.
 Dintre ojele nou apărute le-am procurat pe acestea:
  • FRENCH MANICURE BROOKLIN nuanţa BRKfrench6
  • Impala mini nuanţa mată mini26

  • Impala mini nuanţa strălucitoare mini108
  • Tratament pentru unghii VITAMIN BOOSTER
După ce o să-mi imortalizez unghiile colorate voi reveni cu impresii şi cu imagini ... drăguţe :)
  • Gel anticelulitic [100 ml]. Produsul promite un intens efect anticelulitic datorită combinaţiei de extracte de ceai verde şi cafea, iar  în cazul meu chiar se ţine de cuvânt :). L-am avut şi vara trecută, deci este a doua oară când mi-l comand. Precizez că eficacitatea lui este sporită de faptul că eu fac sport (mă masez cu el chiar şi înainte de-a intra în sala de sport), beau destul de multe ceaiuri şi apă plată şi am grijă ce şi cât mănânc. Îl folosesc numai primăvara sau la începutul verii deoarece ies din iarnă cam "şifonată'' ... asta e! iarna fac mişcare mai puţină, mănânc mai mult şi se observă, dar imi revin repede spre bucuria mea. Singurul inconvenient este preţul cam ridicat. Cei 100 ml fac rotund 27 lei, iar cu reducere coboară la 20 lei.  

  • Săpun cosmetic White Rose [110g] şi cremă de mâini White Rose [75ml]


Acestea sunt pentru mama mea deoarece ea adoră esenţa de trandafiri, iar săpunurile aromate şi le ticseşte prin dulapurile cu haine ca să miroase acolo cât mai frumos.












  • Loţiune After shave - Gentleman [100 ml] şi  Deo Roll-On Sport pentru el
    [50 ml], el fiind fiul meu cel mare :)
 Esenţa aceastei loţiuni este corespondentul lui JPG by Jean Paul Gaultier.

 În cele din urmă mi-am luat şi cateva periuţe de dinţi şi cam atât de data asta.

Dacă v-a plăcut ce-aţi văzut şi dacă doriţi să încercaţi pe propria piele produse de bună calitate la un preţ rezonabil, beneficiind de reduceri care pot atinge chiar şi 42%,  vă recomand să vă înregistraţi AICI !

Pe curând cu mult drag, 
Claudia

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...