Onduleuri rebele cu soluţia CAMIL Professional[250ml]

aprilie 06, 2012


De curând am făcut cunoştinţă cu soluţia pentru formarea şi fixarea buclelor CAMIL Professional de la Lady's şi sunt foarte încântată. Aşa de încântată încât am simţit că trebuie să vă spun şi vouă despre această experienţă.

Părul meu este uşor ondulat natural şi după fiecare spălare, ca să nu arate ca o mătură, trebuie să-l coafez cumva...ori să-l întind cu peria sau placa ori să-l pun pe nişte bigudiuri mai mari ca să obţin bucle lejere. Dar uuuf ! ... de cele mai multe ori n-am nici un chef să stau prea mult în faţa oglinzii sau sunt grăbită şi nici bigudiurile în cap nu-s o plăcere.


Aşa că am acceptat provocarea prietenei mele, coafeză, de a-mi aranja părul cu difuzorul de volum.  Îmi spusese ea, cu ceva vreme înainte, că o astfel de coafură m-ar ţine o săptămână fără vreun efort din partea mea pentru întreţinere. A fost întocmai şi să nu mai spun că am adorat freza asta din prima clipă când m-am privit în oglindă. Deja eram convinsă că o să mai vreau.
Bun ! Acum o să mă întrebaţi ce rol joacă soluţia care face subiectul articolului. Ei bine, văzând eu că înaintea uscării cu difuzorul de volum, coafeza mi-a dat prin păr cu nişte soluţie pentru bucle, mi-am  amintit că există aşa ceva şi la Lady's. Bineînţeles că la prima comandă mi-am procurat-o.
În descrierea producătorului soluţia promite următoarele:
  •  Fixează coafura,
  •  Flexibilitate,
  • Controlează şi defineşte părul pe toată lungimea lui, 
  • Împiedică încurcarea firelor de păr,
  • Rezistenţă la umiditate.
Utilizare: Se formează buclele cu ajutorul feonului cu dispozitiv difuzor şi a periei. Dacă părul este ondulat natural nu este nevoie de difuzor formandu-se uşor şuvitele buclate.

Ingrediente: Aqua, Alcohol denat, VP/VA copolymer, Propylene glycol, Glycerin, PVP, Polyquaternium-46, Plyquaternium-7, Panthenol, Parfum, Polysorbat-20, Limonene, Citronnellol, Geraniol, Hexyl cinnamal, Linalool. 

Aşadar, văzându-mă cu soluţia în mână, fără să am răbdare să apelez la prietena mea coafeza, cu mult curaj mi-am zis: ''a sosit momentul testării !''.
Am procedat aşa:
  1. am spălat părul ca de obicei,
  2. am pus soluţie în podul palmei, am întins-o prin frecare uşoară pe ambele palme şi am masat părul de la rădăcină până la vârf,
  3. am repetat procedeul 2 de încă 2-3 ori,
  4. uscarea cu capul în jos, doar cu foenul pentru că nu am difuzor de volum; în timpul uscării am strâns şuviţele de păr uşor în pumni pentru a se încreţi,
  5. fixativ pentru a accentua stilizarea, mai trec degetele prin el  şi gata! 
Totul a durat cam 25 de minute, iar de-acum coafura mea este asigurată timp de 5-6 zile.
Într-adevăr, precum în descrierea producătorului, pentru părul ondulat natural nu este necesar difuzorul de volum. Onduleurile obţinute sunt flexibile şi totodată bine fixate. Din păcate părul meu se încurcă puţin la spate unde se freacă de haine şi am puţină bataie de cap la spălare, dar mă ajută masca de păr Prestige.  Din când în când trebuie să-l  împrospătez şi atunci  îl umezesc cu palmele ude şi îl strâng uşor în pumni.  Sunt încântată de această coafură simplă şi inedită pe care mi-o pot face singură acasă. Iată ce a ieşit !

Tu cum iţi coafezi părul ? Întins sau ondulat ? Ce produse foloseşti ?

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...