Haul - produse Lady's

decembrie 22, 2011

Bine v-am regăsit !   
Produsele de mai jos le-am achiziţionat acum vreo lună de la Lady's şi de atunci mă tot pregătesc le postez, dar mereu am  amânat ba dintr-un motiv, ba dintr-altul. Acum gata ! Sunt pusă pe treabă :)


Braţara reglabilă cu perluţe şi strasuri de culoare crystal  foarte elegantă
                                           


Deo Roll-On Fresh  
Produsul acesta promite:
• Formulă invizibilă, care nu lasă urme albe pe haine
• Infuzat cu ulei hidratant şi extracte energizante
• Aromă fructată şi sofisticată
Şi chiar aşa este! De când îl folosesc, am putut observa deja, că nu lasă precum alte deo-rolluri petele acelea albe oribile pe haine, nu usucă absolut deloc pielea şi are un miros fresh discret şi plăcut.





































































Set pastă de dinţi Whitening 125 ml + periuţă 
Pasta promite să refacă albul natural şi  luciul dinţilor şi să îndepărteze placa formată pe smalţul dinţilor. 
Eu o cred pe cuvânt având în vedere că dantura mea nu este foarte albă şi nici nu va fi vreodată cu absolut nici o pastă de dinţi din lume care ar promite mai mult decât albul natural. După utilizare dantura rămâne curată şi respiraţia proaspătă.
Dezavantajul acestei paste de dinţi ar fi că nu conţine fluor - componenta structurii dentare atât de importantă pentru sănătatea smalţului dinţilor.
Periuţa îmi place. Firele ei au duritate medie şi nu irită gingiile.
Gel antibacterian pentru curăţarea mâinilor 
  • Are efecte anti-microbiene: anti-fungic, anti-bacterian, anti-viral.
  • O simplă picătură este suficientă pentru a distruge imediat, fara apă, 99.9% dintre bacteriile de pe mâini.
    Este nelipsit din poşeta mea şi îl folosesc în special la birou.
     
 Sheer hitech mascara volum infinit
Gel şi periuţă brevetată “antiîncărcare” conferă volum genelor fără a le încărca pentru o privire intensă.
Perie rotundă 
Este ideală pentru pentru îndreptarea părului

Baton corector Dynamic Coverstick
Se regăseşte în trei tonuri :
CA8105 02, Natural Beige
CA8105 03, Medium
CA8105 04, Fair
  Conţine ingrediente antibacteriene şi panthenol.  
Ascunde  imperfecţiunile tenului (coşuri, cuperoza, mici cicatrici).
Eu îl am pe primul şi îl folosesc pentru a acoperi o vinişoară spartă de pe obraz. Pot să spun că sunt foarte mulţumită de el. Mai intai aplic fondul de ten, apoi batonul şi la final dau cu perluţe bronzante.

Săpun handmade cu burete
Mai jos sunt variantele:
  • Masaj tropical
Este o încantare tropicală care îmbină ananasul proaspăt, portocala și merișoarele cu piersica. Se potriveşte pentru toate tipurile de piele.  
  •  Flori de Liliac
Această combinaţie de săpun şi burete asigură confortul şi plăcerea în baie. Înmoaie, hidratează pielea şi parfumează. Se potriveşte pentru toate tipurile de piele.
Dizolvant pentru oja
  Este un dizolvant delicat cu unghiile şi  îndepărtează rapid oja de pe ele.  Conţine ulei de măsline vital pentru sanatatea unghiilor.
Eu îl folosesc cu succes şi pentru subţierea ojelor îngroşate. Operaţiunea asta nu se poate face cu orice dizolvant deoarece se riscă brânzirea ojei. Am avut parte de vreo două ori de astfel de experienţă şi am fost nevoită să arunc oje dragi mei fiindcă s-au brânzit şi nu le-am putut recupera în vreun fel.  

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...